رابعا الزيك يا استاذه انصاف
ام يوسف
احمد يا ديب
شيخنا الصاوي
اخي اس اس
وباقي الاعضاء الاعزاء فردا فردا الرمز، وبريزر، وابوجمانا، ........ وعذرا ان نسيت حد
Printable View
رابعا الزيك يا استاذه انصاف
ام يوسف
احمد يا ديب
شيخنا الصاوي
اخي اس اس
وباقي الاعضاء الاعزاء فردا فردا الرمز، وبريزر، وابوجمانا، ........ وعذرا ان نسيت حد
والدليل بان الباوند حايرتد لفوق ان الشمعة الخبيثة تكونت بعد همر وانجلفنج :)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
كلامك فشخنى ضحك يا ابواحمد والله خاصة " ماهى نسوان وما بتولولش ههههههههههههههههه
والله وحشتنا جدا ووحشتنا مشاركاتك وخفة دمك..
عودا حميدا ان شاء الله
وبعد اذن استاذة انصاف ..
حاجة برضو من بره المنهج وبعيدا عن مسئولية الورشة..بس المرادى فى الجون ان شاء الله
لمحبى المدى الطويل..دولار فرنك..فريم الديلى..نموذج Bearish Butterfly .. مدعوم بشمعة شوتنج ستار فى منطقة مقاومة هامة..
** اى نعم هيا لسه الشمعة ماقفلتش :0016: بس ان شاء الله هتقفل شوتنج حلوة :hands:
مستهدفات النموذج ان شاء الله :
نقطة تقاطع خط الارتكاز الهابط مع فيبوناتشى 61 عند سعر 0.9440
نقطة تقاطع خط الارتكاز الصاعد مع فيبوناتشى 78 عند سعر 0.9350
وذلك بالتزامن مع توقعات سلبية فى الولايات المتحدة غدا الخميس ل مؤشر اسعار المستهلك السنوى وزيادة معدلات الشكاوى البطالة..
وبالتبعية يبقى اليورو هيطلع ان شاء الله
والله الموفق..
ان شاء الله اليورو فى دور الصعود
اما الكيبيل فمازال فى الاتجاة الهابط ولم يصدر بعد الى تغير الاتجاة حتى اغلاق اليوم
الباوند .. شمعة الديلى قفلت سبينينج + الاربع ساعات ارتداد بشمعة ببولش انجلفينج من دعم محورى داخل القناة الحمرا..
اليورو..الديلى ارتداد من دعم محورى واغلاق داخل القناة الزرقا + بولش انجلفينج عالاربع ساعات..
السلام عليكم جميعا وعلى استاذتنا انصاف
يعنى اغيب يومن عن الورشه ولا حد يرش شويه ميه امام الورشه لجلب الرزق
طيب هرش شويه ميه امام الورشه وان شاء الله يجى الخير للجميع
ونتيجه اليورو دولار من الكنترول هههههههههههههههه
لازم نفتكر الذى مضى
ان شاء الله مايقارب مستويات 1.3090خلال اليىوم اوغدا ان شاء الله ويكون ليا الحلاوه عند الاستاذه انصاف
صاحبه الورشه هههههههههههههههههههههههه.
الباوند دولار قريب
مستويات 1.5112
والله اعلم