هأقول لحضراتكم على طريقة أستخدمها في التجارة علشان ما نضيعش وقت في تحقيق الاهداف وفي نفس الوقت لو سارت الازواج عكس ما نريد ما نطلعش من المولد بلا حمص كما يقولون .
أنا أستخدم طريقة أحب أن اسميها بالهيدج غير المتكافيء
فأنا اعمل تحليلاتي كلها و أشوف الزوج رايح فين فلو اقتنعت مثلا انه سيصعد بأدخل بعقدين شراء ومعاهم عقد بيع .
لو مشى في الاتجاه اللي متوقعه يبقى خير وبركة ، لما اجني ارباح اقفل كل العقود مش مشكلة ولو مشى عكس تحليلي فعلى الاقل ما زال عندي عقد من التلاتة بيجيب فلوس ، وهيوصل لنقطة معينة اقفله عندها واترك العقدين التاليين يلموا خسارتهم او يجنوا ارباح ، ولكن طبعا ليست طريقة سهلة ولكن نقولها لتفكروا فيها .