السلام عليكم
هل بدأ الاجتماع ؟
Printable View
السلام عليكم
هل بدأ الاجتماع ؟
فرص كسر ترند فائتة على الأربع ساعات
اليورو كندى بيع
الباوند فرنك شراء
السلام عليكم جميعا
بعتذر يا شباب اني مقدرتش احضر اجتماع امبارح رغم اني كنت متواجد قبلها بفترة لاكن للاسف الكهربا قطعت , مش عارف ايه الحظ ده بصراحة
عموما اتمني ان الاجتماع يكون تم و في انتظار الملخص ان شاء الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تم بالأمس اجتماع فريق رحلة المليون
وتم الاتفاق على الأتى:
1) كل أعضاء الفريق مسئولين عن مسح كل الأزواج المعتمدة يوميا
2) اعتماد زوج الاسترالى نيوزيلاندى ضمن الأزواج المعتمدة للرحلة
3) اعتماد فريم الأربع ساعات لفرص النظام 1 مرة أخرى
بشرط أن تتوافق الفرصة مع الفريمات الأكبر اليومى والاسبوعى كلاسيكيا ...
4) اعتماد الدخول من فيبو 50 لفرص كسر الترند اذا كان فيبو 62 تحت الترند
(مثال لذلك فرصة الباوند ين الفائتة على 4 ساعات)
شكرا لك دكتور على وضع الملخص
وبسيطة أخوي أحمد الله يعينك والأمور سهلة
...
وبالتوفيق للجميع
الله يوفقكم
لكن كم فرصه دخلتوا من بدايه السنه الجديده؟
شكرا جزيلا علي الملخص دكتور احمد
و ان شاء الله جاري العمل و تطبيق التعديلات
النظام 1 فريم الاربع ساعات بدون فلترات يا جماعه ولا اية ؟
متشكر اخ احمد
ايه رايكوا فالفرصة دي و الدخول يكون من فيبو 50%؟
انا عارف ان الترند ضعيف بس احنا عندنا في نفس الوقت نموذج وتد يدعم الصفقة
انا هستني الفريق يصوت علي الفرصة و انا شخصيا اكيد موافق عليها بما اني اللي منزلها:0016:
متوقفة على سلوكه في المنطقة 2320 عندها قاعين سابقين
بالنسبة للاجتماع فالصراحة نسيت المعاد تماما و آسف على التقصير