الله يوفقك يا أحمد في إمتحاناتك
و شد حيلك
و الله يوفق أبو ياسين و مبروك الترقيه
و ياريت لو يتم الإتفاق بخصوص رسم الترند في فرص كسر الترند حتى نبحث عن الفرص بشكل موحد .. لأني بفوت فرص لأن الترند ليس كترند النظام1 ...
Printable View
ألف مبروك أبو فرح على الجائزه
أنا لا أعلم أي جائزه و لكن وجدت الجميع يبارك فقولت أبارك .. و تستاهل كل خير أبو فرح
و ألف مبروك مجدي باشا و بالتوفيق
:::أعتقد أن هناك أسباب على الفريمات الأكبر تضعف فرصة النيوزلندي التي أرفقتها وتوحي باصعود و عدم وصول السعر لمنطقة الدخول:::
الشهري
http://center.jeddahbikers.com/uploa...3262123703.gif
الأسبوعي
http://center.jeddahbikers.com/uploa...3262123702.png
اليومي
http://center.jeddahbikers.com/uploa...3262123701.png
و أنتظر رأيكم
فرصة على النيوزلندي ياباني وعيبها الوحيد ان مستوى 61.8 فوق منطقة الدخول ولكن يدعمها وجود مستويات مقاومة قوية على اليومي والاسبوعي والترند ايضا هابط على اليومي والاسبوعي
فيه فرصة فاتت على نيوزلندي دولار على الترند المكسور
ارجو التصحيح
الشارت
طبعا الفرصة مش سليمة للاسباب اللي ذكرتها للاخ عصام
لكن عندي استفسار
فرضا ان كانت الفرص سليمة فهل هنا يعتبر الفيبو بعيد عن الترند ولا قريب منه؟
انا شايف ان منطقة الدخول المفروض تكون مكان علامة الصح
لاكن كدا الفيبو يعتبر بعيد عن الترند
طبعا هيا الفرصة غير سليمة من الاساس بس انا كنت عايز اسئل عن حتة الفيبو دي:asvc:
ما رايكم في هذه الفرصة ؟ تدوها كام من عشرة؟:016:
الاجابة الصحيحة صاحبها هياخد ربع جنيه
ايه ده؟ انا مش مصدق نفسي
اخيرا يا مصطفي حنيت علينا بمشاركة , فعلن سيف طلعم عاه حق بقيت بخيل هههههههههههههههههههههههههه
بهزر معاك اوعي تزعل
معلش يا حبي انا مش هجاوب دلوقتي عشان ندي فرصة للناس تفكر
و زي منتا شايف الجايزو كبيرة و تستاهل ههههههههههههههههههههههه
المهم سيبك من ده
مش ناوي تشارك معانا بقي ياعم الحاج في الرحلة؟