مساء النور ياجماعة ومبروك الدكترة طبعا مش محتاجة كلام
بس ايه رايك يادكتور حضرتك قولت في التحليل اليورو ينزل ياخد عزم الصعود علشان موعد الانعكاس 6 ابريل
هل الاحتمال ده مازال موجود ولا ممكن ينعكس علطول ويدخل جوه المربع الاصفر
والشكل ده كمان يؤكد ميعاد الانعكاس 6 ابريل (فواصل 30 شمعة)

