المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمدة الباوند
السلام عليكم
تنبيه هام فقط للباوند مافى احد يسالنى عن اى عمله اخرى بس على الباوند
حاله الباوند ان شاء الله راح يصعد لكسر القمه فى تاريخ 29/2 يعنى ان شاء الله راح يوصل 1.6040 او مايقاربها ثم راح يرتد للاسفل بمجرد مايكسر القمه
طبعا انا راح اعطيكم بعض تفاصيل ايام الانعكاسات بعد مايكسر القمه مباشره علشان تحاولو اتعوضو الخساره اللى على الباوند فقط ماعدا ذلك ليس لى به من علم
على فكره انا نوهت انو الباوند صاعد مش هابط من يوم 13/3 بس ماحدش سمع كلامى وكلو مال للبيع
الله المستعان ان شاء الله خير
تقبلو مرورى