والله كنت حاسس انك دخلت يا معلم لأن النقطة اللى بتدخل انت منها بيع اليورو بحكم العداوة اللى بينكم بيقولك دخلت بيع يا سمسم طيب هعتبرها قاع واطير لفوق :0016:
متزعلش نفسك بس نصيحة متتقلش فى العقود وبلاش سكالبينج لحد ما تهضم الموضوع وذاكر الحاجات اللى قولتلك عليها وان شاء الله تفرج وتدعيلى

