لا تقلق يا رجل
Printable View
إخوانى وأخواتى
أذكركم ، بكره الجمعه ، وطبعا فى كل وقت
أكثروا من الصلاه والسلام على سيدنا محمد
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى أله وصحبه وسلم
جمعه مباركه خضراء على الجميع بإذن الله
فعلا الكيبل واليورو في مناطق البيع المثالية وجاري رفع الشارتات
يا عم ماهو زحل مع القمر , اكيد مش عامل اقتران مع نفسه يا حامد,
الزوايا انا بلقط منها سكالبينج لاني مش طول الوقت قدام الشارت لاني في الشغل , لكن العلاقات الفلكية عارف معادها بالظبط فحتى لو في الشغل ممكن ادخل من الموبيل احط الامر ومش محتاج شارت , لكن الزوايا محتاجة متابعة اكتر , ممكن برضه ابقى عارف مواعيد الانعكاس مع الفواصل الزمنية وده اللي عجبني فيها لكن برضه انت متعرفش حيعدي الزاوية دي امتى او حيرتد منها امتى , فهمتني يا جامد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين صحيح انا امشي عالزوايا لما اجي ادخل يقولك المفروض مكنتش تدخل دلوقتي لان كان في العلاقة الفلانية , اجي ادخل عالعلاقة يقولك المفروض مكنتش تدخل لانه وصل للزاوية الفلانية , امبارح لما ربط الاتنين ومدخلتش وصل للهدف بالظبط هههههههههههههههههههههههههه, والله فقري , انهاردة برضه انا ربط شوية ومستني اشوف نتيجة تفكيري,
عرفت ليه معنديش ثقة في نفسي
طيب هقولك على حاجة بكرة ان شاء الله في كام علاقة بس انا مش حعرف ادخل لان الحساب ميستحملش , هتشوف بكرة كلهم حيجيبو اهدافهم وان مجابوش قول عليا مبفهمش في الفوركس ,
النجدددددددددددددة
يا شباب انا اليوم أول يوم لي بالمسابقة وحققت المركز التالت لهلأ وكنت قبلها بالمركز الاول لفترة
http://www.myfxbook.com/contests/tra...p-march-2012/7
القصة اني رسمت على حسب الطريقة وخبصت وطلعت معي خطوط فايتة بالحيط والمعجزة أنو السعر احترمها كلها بشكل إعجاااااااازي والله
ما بهمني هالكلام
انا بس بدي أفهم الفاصل الزمني على أي أساس عم تجددوه كم شمعة
مثلا الزاوية طلعت 45 بس نقطة ارتداد السعر كانت من الشمعة التالتة وهيك بيطلع ترند زاويته حادة جدا وما اظن شغلي صح
ياريت حدا يشلحلي هالفكرة بس وجزاكم الله خيرا
اليورو علي الديلي بياخد الاذن من الزاوية 90 ليهبط وهدفه الزاوية 180 حيث 1.2760
والكيبل نفس الكلام
http://i39.tinypic.com/2d1k107.jpg