تفضل يا باشا
Printable View
مازلت اتعلم وان شاء الله اتقنه...ياليت تعطوني رأيكم بشارت الكيبل فريم 15
كده مظبوط يا دكتور ؟
زاويه 72 ، 23 شمعه ، والله اعلم
تمام الله ينور عليك الاعدادات مظبوطة لكن المثلث يحتاج تعديل
تفضل الشكل
الملف المرفق 309792https://forum.arabictrader.com/images/misc/pencil.png
فريم الساعه ؟
! ! !
! ! ! :0016:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف الحال ياجماعه
منا قايلكم تذبذب بإذن الله
المهم أشوفكم بعد 4 ساعات لا تتأخرون وجيبو الفشار وحاجه بارده وخلونا نفرفش :012:
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم
للتسلية فقط رسمت هذا ولا أنا مش معترف فيه :0016: