علشان كده انا بنصحك (اسئل مجرب)
وان لي وجهة نظر في الموضوع ده، لو انت داخل عمليه وهتكسب يبقي لازم تاخذ مكسبك كله، لانك في العمليه الخاسره هتاخذ خسارتك كلها سواء رضيت ام لا
والدكتور له كلام ممتاز لما شرح الدورات الرابحه والخاسره
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
للتذكير بالصفقات
اليورو دولار بفضل الله حقق الهدف الاول لهذا الاسبوع عند 13170 وباقى لة الهدف الثانى ان شاء الله عند 13081 وعندها سنحدد اهدافة التالية باذن الله
ثانيا الكيبل
بفضل الله وصل بالامس الى 15685 اى حقق 205 نقطة حتى الان من ال890 اللى وعدتكم بيهم باذن الله
ووصل الى قرب الزاوية 180 والتى ردتة لاعلى وسيعود اليها باذن الله محاولا كسرها
هذة هى الصفقات التى اشرت اليها
اما باقى الصفقات التى اشار اليها باقى الاخوة من الاسترالى والنيولاندى واليورو ين فحدث ولا حرج بسم الله ماشاء الله
ربنا يزيد الارباح ويبعد عنا جميعا شبح الخساير
اهم من الربح هو الاستمتاع بالربح
والله المستعان
دكتور حماده او اخى براين هل هذه الشارت صحيح ولا فى حاجه غلط [الملف المرفق 308778
ياراجل ياطيب مش محترم الشكل ازاى بس؟
دة ماشى معايا بالريموت كنترول والله ومؤدب جدا
الملف المرفق 308779