السلام عليكم اخي حمادة،
لتسخين الاجواء ليس الا،
اصحاب الكلاسيكي يتناولون الان كون الشاي ورجل على رجل،
الملف المرفق 307773
Printable View
السلام عليكم اخي حمادة،
لتسخين الاجواء ليس الا،
اصحاب الكلاسيكي يتناولون الان كون الشاي ورجل على رجل،
الملف المرفق 307773
[QUOTE=hhashiesh;2327309]الف مليون شكر ليك اخ سماري
:ongue::ongue::ongue::ongue:
هي ديه المفجاءه اللي كنت بتقولنا عليها :0021:[/QUOTE
ليست المفاجئة هو فيه احسن من كل هذا ولكن بشرط ان تصبرو اشوية وشرط كذالك ان لا تغضبوا صديقي حمادة، يعني مهم جدا ان يبقى مزاج الدكتور سكر ولا ما فيش هدية همهمه.:0023:
تحياتي :eh_s(7):
المؤشر ex4 مغلق وياريت توضيح كيف يظهر الزوايا وجزاك الله كل خير
الكلاسيكي قسمان،
قسم انيق وقسم شفيق،
القسم الانيق يضع الستوب،
لماذا يضع الستوب؟ لانه متاكد ان احتمال ضربه قليل وان كان قائم،
ولكن لماذا يرى انه احتمال ضربه قليل لانه دخل من نقطة المفصل،
اما قسم شفيق، فحدث ولا حرج،
وارى شخصيا ان من لا يضع الستوب، هو غير متاكد لما يفعل،
وهذا ناتج عن عدم تقه في التحليل...
والإنسان عدو ما يجهل كما قال الاخ براين...
لتدليع الاجواء ليس اكتر هههههههههههههههههههههههه
ملوك الفوركس بيدبحوا الخروف من الصبح وعلى فريم الدقيقة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
http://s17.postimage.org/4tjug7vzj/hhhhhhh.jpg
ههههههههه
ومازلنا ننتضر صاروخ الفرنك و انفجار اليورو ولا اعرف من الجامد
هذا كبش من الشيخ ديمارك و بالمباشر من ورشتي
الملف المرفق 307778
تكسير العظام بدء
المؤشر تكتب عليه اي سعر تريد ان تعمل عليه كي يظهر زاوية هذا السعر والشكل الذي يمكن يسير عليه، إذا كنت تشتغل على الساعة إجعل Time_Fram على 60 واليومي على 1440 وهكذا
وكي تفهم جيدا الملف و ما شغل المؤشر لازم تراجع هذا الموضوع https://forum.arabictrader.com/t96054-144.html
هما ليه محترفي الكلاسيكي شغالين علي ازواج غير الي احنا بنحللها في الموضوع ؟!!
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخوانى الكرام
فى المرفقات مؤشر لاستخراج مستويات مربع 9
المؤشر كنت محملة من زمان وكان عندى ومش عارف دة بتاع اية لكن والحمد لله
انا دايما بحتفظ بمؤشرات معينة بحس ان فيها خير بس لازم افهم التعامل معاهم ازاى
وبعد فهمى لطريقة مربع التسعة والمستويات السعرية الزمنية فى هذا الموضوع الرائع
عيشت مع المؤشر وسهلى استخراج هذة المستويات الحديدية فعلا انا عارف يا دكتور حمادة
ان دة مش موضوعة لكن معلش انا اسف ايدى بتأكلنى على طول لما يكون تحت ايدى مؤشر قية خير وكثير
بفضل الله ثم بفضل طريقتك الرائعة دية ومجموعة الاخوة الرائعون المساعدون على ابقاء هذة الطريقة ببراعة
ومن اجل عيون الاخوة المتابعين للموضوع استحمل منك اى حاجة تعملها فيا ومسامحك طبعا :0016:
ارجو من الله ان يفيد الاخوة هنا والدعوة للاستاذ ابو زياد لانة مؤشرة
همسة انا معدل فى الوان المؤشر
اللون الازرق للزوايا الاساسية حسب قوة مربع التسعة
الملف بة صور لشرح التعامل معاة بأذن الله
تحياتى وتقديرى للجميع .