أهلا بالغالي خالد
أشكرك على المعلومة
إيه رأيك فيه دلوقتي؟
Printable View
معلش ياشباب انا اصلا دخلت بلوت عالي قبل ساعتين عشان كذا الصعود هذا بسببي فاعذروني عشان خسرتكم
وعلى فكره انا الحين طلعت يعني رح يرجع يهبط فالمعذره منكم ههههههههههههههه
في ايه يا جماعه، صلوا علي النبي
احنا ياما كسبنا مع بعض، وحتي الان السعر لم يضرب ستوب لوس الطريقه وهو كسر القمه
هما الاساتذه السبب علشان عودونا ندخل عمليات مابتعكسش اكتر من 10 او 20 نقطه .......هههههههههه........ربنا يخليهم لينا
الله يرحم لما كنا بندخل عمليات ستوبها 100 و 200 نقطه.
وممكن نعتبر الي حصل ده بس علشان نغزي العين، لان الموضوع بسم الله ما شاء الله بقي عليه اقبال تاريخي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ليش كذا بس ليش
وأنا من الصباح الساعة 6 أقولكم صاعد صاعد لاقيت معارضتين ورحبت فيهن لكن توقعت فيه أحد يستفيد
وشوفو الشارت وارجعو دورو المشاركة قلت هذا قاع الترند الجديد ومامضى عليه سوى شمعة واحدة وهو عند 3.025 يعني توقعت أن فيه ناس خلف الشاشات تستفيد وأنا بس جالس أحلل وأرفع حتى لنفسي مافتحت صفقات لكن لا حول ولا قوة إلا بالله لاحول ولا قوة إلا بالله .
يعني عالأقل طلعتو من بيع ، لكن قدر الله وما شاء فعل
خلاص توبة ما عاد أشارك .
أشوفكم على خير
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا مسالة انا مسجل فى المنتدى جديد او قديم دى لا تعنيك فى شيئ
ثانيا مساله انى واثق او مش واثق فهى ايضا لا تعنيك فى شيئ
ثالثا يفترض انك مضارب فى السوق ويجب ان يكون لديك القدرة على ادارة حسابك
رابعا نحن هنا لا نعطى توصيات انما نحن فى موضوع تعليمى واعتقد ان اغلب الاعضاء قد وصلوا الى درجه عاليه من الاحتراف فى تحديد الاشكال
خامسا وهو الاهم اعدك اننى لن اتكلم ابدا بعد اليوم وسوف انضم الى المتابعين فى صمت لكى اتعلم من استاذى دكتور حماده فن المتاجرة بالزمن فى صمت
وفقكم الله الى ما فيه الخير والفلاح فى الدنيا والاخره
لا تقف هنا واكمل المسيرة
اتمنى تراجعك عن هذا الموقف
ايش يحكي الدكتور لما اشترى اليورو 1.2775 وعكس والناس قامت الدنيا وقعدتها
هدي اعصابك
وشغلة مهمة كثير
كما ذكر احد الاخوان اذا ضربت ستوب فهو قدر الله ونحن راضيين فيه
والاسبوع القادم نشوف حبيبنا اليورو وين بكون
هههههههههههههه
والله شايف حالة هلع غريبة وناس عمالة تتخانق مع بعض
ياجماعة الخير انا بس عايز اعرف حاجة واحدة وعايز واحد يجاولنى
ممكن تقولولى توصية البيع اللى دخلناها دى كانت من سعر كام؟