خلاص مسامح يا شرف لكني لم ابخل باي شيء والعلم امامكم والعقول معكم لتبدعوا وتبتكروا ،،، واخصم 10 صفقات لايف عشان متعدهاش تاني ههههههه
يلا يا شباب جمعة ارباح جميلة...والحمد لله
Printable View
اهو كده كرم فوق الكرم
اخي mr_sharaf اول شيء ممنوع المتابعه بصمت وكلنا هنا بنتعلم ونحاول انا معاك بالسؤال بس عايز ققلك كمان اني واقف مع الاخ براين بعدم الرد على الموضوع حاليا
في منا بالموضوع ناس لسا ماعدتش مرحله الاساسيات بالموضوع وداخله في الحيط والله زي الي تقول لئه الكنز ومش عارف يودي فلوسو فين واحنا بجد عاملين كدا بنطلع من حاجه بنخبط في حاجه ثانيه بالموضوع ولسا ماوصلناش لمرحله الاخ براين بالعلم
فبجد لازم نفهم دي الجزئيه وانا عن نفسي عايزلي كمان اسبوع دراسه وتطبيق عشان عقلي يستوعب اي حاجه جديده
وبرجع بقلك ممنوع الغياب زكلنا اخوه ولسا فينا كثير ناس ماتعلمتش الموضوع 100 ب ال 100
اخي النابلسي اشكرك علي اهتمامك وبصراحه كلمه في سرك انا قولت كده كنت باستعبط حاشوف الاستاذ خايف علي تلميذه والامش مهم يعني بالعربي بيحبنا زاي ما بنحبه وحايرد عليا والا لا
شكرا اخواني
ياشباب اذا احببت اطبق الطريقه ابدأ باليومي افضل او الساعه
تحياتي لكم
اية يا جماعة الاخبار
زهتقوا من الارباح ولا لسة؟
وادى تحديث لنطاف الاربع ساعات مازال يعزف اجمل الالحان
الملف المرفق 305556
اية دة
مش هو دة الشارت
الشارت اهوة
اللهم لك الحمد والشكر على ما اعطيتنا وانعمت علينا بنعمة العلم
ارباح دائمة ان شاء الله
واجازة سعيدة عليكم يارب
هو شارت الباوند الزواية والزمن اد ايه يا جماعة للمتابع الشكل
اليورو دولار على الدقيقه
اتمنى ان يكون التطبيق صحيح
تحياتي
اليورو دولار على الدقيقه
اتوقع ان الزاويه الصحيحه 120
والشكل ثلاثي
نرجوا التصحيح