والله أنا راسم نفس الرسمة عندي بظبط بس الزمن عملو كل 36 شمعة
Printable View
تحديث للشارت عسى ان نتقن الاستراتيجيه ان شاء الله
يا ولد يابرين انت يا ولد مخصوم منك 3 صفقات بسبب غيابك
رد عليا والا خصمنا منك نصف الحساب
USD / CAD
ننظر ماذا يفعل
شارت اليورو ابي رايكم بعتقادي اول زاويه ردت السعر 85 والزوج غير مساره لهابط؟؟
ولا شرايكم؟؟
أرجو تصحيح هذه الفرصة ..
بيع الان من 1.29607 والهدف 1.2930 ,,, عشرون نقطة تقريبا ,,
الوقف أقفال شمعتان صاعدتان أعلى من مستوى 240
الوضع الان ا * 2 ,, لذا من المفترض وصول الهدف قبل الساعة 15:02
واذا لم يصل السعر قبل هذا الوقت يصبح الوضع 1 * 1 ,, والسعر أسفل خط 240 ,, يتغير موعد وصول السعر ل 360 الى الوقت 17:02
أرجو التصحيح
براين، انت شريك اساسي في هذا الموضوع بعد اذن دكتور حماده طبعا
واعتقد ان انت مش من حقك تاخذ القرار ده من غير موفقتنا (ده طبعا لو احنا لينا خاطر عندك - ربنا يستر في موضوع الخاطر ده)
واالموضوع مش حيبقي ليه طعم من غيرك انت والكتور حماده وفوركسي،
وجزاكم الله خير علي مساعدتكم للجميع
https://forum.arabictrader.com/attac...1022t-cad1.gif
https://forum.arabictrader.com/attac...3875t-aud2.jpg
يا ريت حد يقول لنا أنهي شكل أصح
لماذا تقول هذا الكلام اخى براين
فنحن جميعا اخوه ولا نستطيع ان نتركك تغادر الورشه فانت حجر اساس فى الموضوع
ولقد ساعدتنا كثيرا واستفدنا منك كثير ونحن نقدر انك مشغول ورجاء لا تزعل من الاعضاء
اذا احد منهم عاتبك على شيئ لانهم لم يفعلوا ذلك الا لثقتهم فيك
واذكر بمقولة دكتور حماده لك ( مش كل شويه تتقمص انا ما صدقت لقيت حد فهم الطريقه ) ههههههههههه
اليورو دولار عاكس علينا الله المستعان , يعني المرة اللي ارسم فيها صح ميمشيش معانا ,
بص يا دكتور انا زمان وانا الفوركس دايما ضدي ,دخلت معاك اليورو عكس علينا , دخلت معاك الاودي نيوزلاندي عكس علينا , انا اقترحت زمان اقتراح و والله ما تهريج شوفو انتو عايزين تبيعو ولا تشترو وانا ادخل عكسكو واؤكد لكم انمك حتكسبو لا تقولي بقى فلكي ولا الحج جان ولا اي حد والله ما بهزر , شكرا فوركس لحد كدة انا اتغقد ومش ممكن حكسب وربنا يوفقوا
ليه بس الكلام ده صدقنى مفيش حاجه اسمها انا السبب فى ان اليورو ينزل علشان انا اشتريته
احب اقولك ان احنا كنا عارفين ان اليورو هاينزل
صدقنى لكل عمله خط سير لا يعلمه الا قليل والدكتور حماده جزاه الله خير علمنا الطريقه اللى نعرف بيها خط سير العمله
وكل اللى عليك ان تحاول ترسم وتطلع الاشكال بنفسك ومع الوقت والمتابعه سوف تتقن الطريقه وساعدتها هتحس انك اللى بتحرك السوق