كسر 180 مع اعاده اختبار دخلت
سؤالي هنا ياشباب
مفروض يوصل الى 180 خلال الزمن بالمربع 1 صح ولكنه لم يصل الى 180 الا المربع 3 استهلك وقت ثلاث اضعاف ماهو مقرر له هل هنا بعدل الفواصل الزمنيه ولا بتركها كما هي ؟
هي حاليا 45 شمعه
Printable View
كسر 180 مع اعاده اختبار دخلت
سؤالي هنا ياشباب
مفروض يوصل الى 180 خلال الزمن بالمربع 1 صح ولكنه لم يصل الى 180 الا المربع 3 استهلك وقت ثلاث اضعاف ماهو مقرر له هل هنا بعدل الفواصل الزمنيه ولا بتركها كما هي ؟
هي حاليا 45 شمعه
ماهو سر هذا الاحترام زاويه 180
الشموع ماتقدر تغلق اسفل منه كانه حد سيف قطع الشارت وعلى فريم الدقيقه :yikes3:
كانه صبت هذا المستوى عين :0016:
سؤال ياشباب هل بغلق العقد بعد الاغلاق اسفل منه بشمعتين هابطتين ؟
ولا بترك العقد مفتوحه لانه ممكن يتمحور حول مستوى 180 ؟
اخى الكريم الرسم الصحيح لليورو دولار على فريم الدقيقه اهو
الملف المرفق 433673
انظر الى احترام السعر للفواصل الزمنية والمستويات السعرية والقناة الوهمية
والسعر موجود فى كل نطاق سعرى زمنى ومحافظ على الاتزان
زعندما اقترب الوقت للنطاق الثالث وبمجرد الوصول الى الخط السفلى للقناة الصاعدة
طار الزوج لكى يلحق هدفه فى وقته
اتمنى لك رحلة سعيدة مع فريم الدقيقة بس خلى بالك ماتشتغل عليه حقيقى قبل ان تتقن الطريقة
فلا زال لديك بعض القصور يمكنك التغلب عليه مع اكمال قراءة الموضوع وكثرة التطبيق
ولا تسأل قبل ان تكمل الموضوع لان جميع الاسئلة التى تخطر فى بالك قد تم الاجابة عليها وبالامثلة الحية
ولاظهار ادق التفاصيل شايف الخط الابيض ده
الملف المرفق 433678
هو ده عائق الصعود للوصول الى النطاق السعرى الزمنى الرابع كسره سيطير السعر لاعلى
اما ان رجع هاقولك الطلوع هيبقى منين
بص بقى كده لايف اهو وعلى فريم الدقيقة
الملف المرفق 433682
ازيك يا استاذ :asvc:
:AA:
هل تذكر هذه الرسمة
همسة قناة واحدة = تصحيح
ثلاثة قنوات = موجة دافعة ترند قوي جدا
الصعود بقى من هنا
الملف المرفق 433697
والاستوب كسر 180 بشمعتين دقيقة
اى خدمة يا غالى
الملف المرفق 433698
فى الميعاد المحدد وبانعكاس صفر نقطة وعلى فريم الدقيقة
هيييييييييييييييه فكرتنى بالذى مضى كنت اقعد جنب فريم الدقيقة ده ربع ساعة اعمل شغل اسبوع كامل
يالا عيش بقى معاه وبالتوفيق ان شاء الله
يا باشا اولا اشكرك على النصيحة
ثانيا النصيحة نفسها غريبة مفروض انا رسمت قناة ولم يحترمها السعر وانا ادخل اقول مش عارف ليه السعر لم يحترم
القناة تقوم بقى انت تدخل تقولى عليك بموجات اليوت سوف تساعدك مع القنوات
ده السياق الطبيعى
وبعدين انت دخلت الموضوع ووضعت شارتات كثيرة لقنوات انت كنت تقول بمعرفك القديم انك تعلمت الطريقة من خلال
هذه الصفحة وعندما يسألك الاخوة عن كيفية رسم القنوات لا تجيبهم بشئ
اذا طريقة رسم قنواتك سرية وتضيف عليها موجات اليوت لكى تكون قنوات قوية
على العكس طريقتنا واضحة ومشروحة للجميع ولم نحتاج الى اليوت قبل ذلك
تقبل تحياتى