اعتقد صديقى انك اخترت قمة خاطئه المفروض ان هذه القمة تكون سليمه بنسبه كبير من شروطها ان تكون قمه لا يوجد اعلى منها قمة على مدار 360 شمعة تداول من نفس الفريم اللى شغال عليه
راجع الموضوع صديقى العزيز
Printable View
متابعة
الاسترالي
الاسترالي الان يسير وفقا للشكل ولا تغير فيه
الي ان يجد جديد وهو الان في مرحلة تمحور حول زاويته 120
اليكم الصورة
http://charts.mql5.com/4/228/audusd-...rectdealer.png
الباوند
الباوند بفضل الله حقق جزء كبير من هدفه وباقي له مدة
كبيرة للوصول للهدف الكامل
اليكم الصورة
http://charts.mql5.com/4/228/gbpusd-...rectdealer.png
والله الموفق والمستعان
ارجو الاخوة الكرام يقولوا رايهم فى تحليل اليورو دولار
الملف المرفق 401391
عدد الشموع 23 شمعة يعنى المسافة الزمنية 23
التوقع ان يكمل السعر الهبوط الذى بدأه من الزاوية 90 بمشعة طويلة الى الزاوية 180 ان شاء الله
الملف المرفق 401398
السلام عليكم
هل اجد لديكم مؤشر الزوايا و لكن للميتاستوك
تمام كدة يا باشا بس مش لازم يرد السعر الردة ديه كلها ممكن يوقف السعر بس وبعد كدة يكمل
زي كدة
http://charts.mql5.com/4/271/audusd-...rectdealer.png
في فيديوهان الدكتور عملهم تجدهم في اخر 3 صفحات تقريبا فيهم امثلة صوت وصورة علي الشكل الدائري
تحياتي
بصراحه انا اتشتت كتير اوى بين الاستراتيجيات واتخنقت اوى ومش عارف اعمل ايه قريت موضوعات الاستاذ حماده سلام كشف الاسرار وزوايا جان والمتاجرة بالاله الحاسبه وكثير من الموضوعات
وعلى اد ما كسبت معلومات قيمه وقويه على اد ما انا اتشتت فبماذا اصدقائى تنصحونى فا انا احب الانترداى ومعاه السوينجات الطويله وذلك لانى لا استحمل ضغط الاعصاب
فما رائيكم اخوانى افيدونى يرحمكم الله