شكرا جزيلا للرد السريع .....
Printable View
دكتور حمادة ممكن طلب صغير عايز شارت اليورو دولار للاربع سعات عاوز اصحح الى عندي
يا دكتور حماده بعد اذنك حضرتك
انا دخلت على زوج اليورو كندى ورسمت زاويه 90 من القمه 1.41726 لقيت الزوج خلاص 80 نقطه ويوصل زاويه 360 قلت حلو
الدكتور بيقول الزاويه دى بتجذب السعر دخلت بنسبه كبيره وعاكس عليه الان 70 نقطه ايه رئيك يا دكتور انا عاوز اخرج الخروج الامن
ولا اتمسك بالصفقه -- ارجو الرد وشكرا
ايه اخبار الفطاير الاول :0016:
المقصود بالكلام ده انك لازم تكون متابع الزوج على جميع الفريمات حتى لو انت شغال على فريم الدقيقة فقط لازم تحلل الزوج على كل الفريمات لمعرفة الأتجاه الرئيسى للزوج واماكن الأرتداد للتصحيح ,, وبما ان الدكتور غير معترف بكلمة فريم اصلا عشان كده قالك نطاقات :0016:
اليورو كندى كنت عملت له فيديو
تفضل شاهده وابنى قرارك النهائى
http://www.youtube.com/watch?v=ULIu8l5Ka1U
وبعدين بقى فى الناس اللى بتراقبنى :016:
يعنى اكتب المشاركات بحبر سرى ولا ايه :0016: