اخي العزيز تركم والشباب الكرام اللي مروا عالموضوع سموا بالله واستعيذوا من الشيطان الرجيم ..!
الجو ماله بقي امطار وزعابيب ليه كده !!
ماكانش اكسبيرت ده اللي مطلع عينينا وبقالي 4 ايام مش عارف اطلع منه نتيجه علي حساب اقل من 2000 دولار :AA:
ياتركم باشا لو متضايق ان فيه 15 واحد بس اللي شاركوا في الموضوع فا احمد ربنا اوووي :hands:
انا فيه موضوع يعلم ربنا فضلت احضرله شهر كامل :0010: فيه شرح ل 3 استراتيجيات انا بتاجر بيها يدوي ورابحه بنسبه 85 % وحبيت اشرحها للناس وماحدش عبرني :drive1:
.. لانها كانت صعبه في التنفيذ شويه ... معظم الناس محتاجه ربح سهل ومن غير مجهود وده حال الفوركس 10% هما اللي بيربحوا والباقي خسرانيين فا بالتالي من 600 مشاهده جالك منهم 15 يعني 2.5% ياراااااااااااااجل ده زي الفل ههههههه.... اوعدك انه ال 7.5% هايشاركوا ان شاء الله لما تتضح الرؤيه .... اتعب انت معانا بس وقلل الدرودان والدنيا هاتبقي زي الفل :eh_s(7):