طب يا جماعة ما نعمل الاجتماع هنا
بحيث يكون الكبار اصحاب الموضوع هما اللى يشاركو و يقولو كل الخطوات و كل حاجة هنمشى عليها
و بعد كده تدى ساعة للاعضاء يقولو اى استفسار بعد كده يردو عليه
طالما مش فى ويبنار لحد الان
طب يا جماعة ما نعمل الاجتماع هنا
بحيث يكون الكبار اصحاب الموضوع هما اللى يشاركو و يقولو كل الخطوات و كل حاجة هنمشى عليها
و بعد كده تدى ساعة للاعضاء يقولو اى استفسار بعد كده يردو عليه
طالما مش فى ويبنار لحد الان
والله خسارة إذا لم يتم هذا الإجتماع اليوم.. كان نتمنى إننا نلتقي بعمالقة المنتدى أمثال الدكتور جمال والأخ مجدي وعبد العزيز اليمني وجميع الأخوة.
شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
الويبنار بدأ
كله يخش علي اللينك
ان شاء الله أنا كمان متابع معاكم وبحب اني كون عضو فعال بعون الله
هو الاجتماع خلص ولا اية
الحمد لله حمدا يليق بجلال و جهو و عظيم سلطانه
و الله اعلظيم هطير من الفرحة
اجتماع قمة فالروعة
شكرا للاستاذة رانيا لانها كانت السبب فيه
و شكرا لاستاذ محمد عزب علي تواجده الرائع و نصيحه المفيدة
و شكرا لكل عضو حضر
و لكل واحد قال فكرة
بجد استمتع و اتبسطت جدا
اتمني اشوف اعضاء جدد معانا ملتزمين ان شاء الله
و شكرا لكيم جميعا
و نشوفكم فالاجتماع الجاي
سجلونى معكم
للاسف فوتنا الويبنر المرجو لمن حضر ان يعطينا ملخصا له
يا خسارة انا نسيت تماما موضوع الاجتماع مع اني دخلت المنتدى امبارح كذا مرة , خيرها في غيرها بإذن الرحمن
اطلعوا بالملخص بقى :boxing:
برجاء تسجيلى للدخول معاكم فى الاجتماع القادم ان شاء الله
تم تسجيلك اخت نها
امللخص يا شباب موجود في هذا الموضوع
ارجعوا صفحة او صفحتين هتلاقوه
يا شباب هل الاجتماع دة حضرة دكتور جمال ممدوح ?وهل سيتم شرح نقاط جديدة في الاستراتيجية