جهد مقدر ومؤشرات رائعة خصوصا دوناتشي ولو عندك نسخة منه بدون الكتابة اللي
على يمين التشارت يبقى كتر الف خيرك
مشكور يعطيك الف عافية
Printable View
نرجو الدعاء
ملاحظة مهمة
تعب ايه يا راجل قدام تعبك ولا حاجة ..ربنا يوفقك و يديك بكل كلمة 10 $
السلام عليكم ,
سيد معطي المحترم اذا ممكن وجدت مؤشر anchorfx- mystery في احد المواقع مثير للاهتمام لم استطع تنزيله هل لديك فكرة عنه واذا كان موجود عندك ياريت لوتضمه لمجموعتك الرائعة , شكرا .
السـلام عليكم
بعد اذن معطـى :asvc:
المؤشر فـ المرفقـات أخى wafai , ولكن لم اجربه صراحه وليس لدى فكرة عن طريقة عمله
ولكن له شرح من أحد الاخوه فـ الرابط التالى , أرجو ان تتطلع عليه ,,
https://forum.arabictrader.com/t61459.html
مجهود رائع اخ معطى
الف شكر ليك يا اخى
116-Main Points - Dottor Marke
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
لمحبي البيفوت ده مؤشر لخط البيفوت الاساسي لوحدوا
بيعطيك على نفس الشارت خط البيفوت اليومي والاسبوعى والشهري
وهو يعتمد عليه كخطوط دعم ومقاومة
تقبلوا تحياتي .............
117-DivStochv5
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
مؤشر هااااايل للدايفرجنس خاصة للى شغالين بتعزيز
الدخول:-
بعد اغلاق شمعة وظهور خط عمودي ازرق بيع تركواز شراء ولو عكس وظهر تاني عزز وحيطلع
والافضل فى رايي هو انتظار عمودين اى = 2 دايفرجنس والدخول ووضع ستوب
الفريمات:
اى فريم جيد عليه يفضل 4ساعات
الازواج :
كله
التوقيت:
اى وقت
تقبلوا تحياتي