السلام عليكم
ارغب ف استشارة برمجيه
ازاى اعمل تعديل التالى فى
extern int TimeFrame=PERIOD_H4;
لاجعلها 3 ساعات
طبعا لما بعملها كدا بتطلع ايرور ومش بتزبط
ازاى اقدر اضيفها فطريقة يقبلها
تحياتى
Printable View
السلام عليكم
ارغب ف استشارة برمجيه
ازاى اعمل تعديل التالى فى
extern int TimeFrame=PERIOD_H4;
لاجعلها 3 ساعات
طبعا لما بعملها كدا بتطلع ايرور ومش بتزبط
ازاى اقدر اضيفها فطريقة يقبلها
تحياتى