لا يا اخى لن ندمجها
:)
Printable View
اخي مصطفى بارك الله فيك على هذه الطريقة الرائعة
وانا ارى ان نبدأ من الان على الحقيقي لان الاسابيع الماضية لم يكن هناك اي يوم بمحصلة سالبة مع وجود بعض الفرص النادرة التي ضربت استوب
وشكرا لك
صح النوم
:)
النهارده اول الاسبوع و هانتداول اسبوع اضافى على الديمو
صباح الخير على الجميع واسبوع اخضر ان شاء الله
بوادر فرصه على النيولندى
الملف المرفق 288844
بوادر فرصه على اليورو
الملف المرفق 288845
صباح الفل يا مصطفي
ايه النشاط دا كله
لندن لسة ما فتحتش انت ليه دخلت صفقة النيوزيلندي؟
ان شاء الله اسبوع أخضر للجميع
لا اغلق على اشارة حمراء ولذلك لم ادخل بها لانها كانت قبل افتتاح السوق الاوروبي
معلشى مش فاهم المعذره يعنى نلغى صفقة النيوزلندى
ارجوا المعذره لقلة الخبره