صفقة النيوزلندي جابت الهدف
40+ نقطة خضراء
Printable View
يا نااااااااااااس اليورو هل سيهبط او سوف يصعد
مبروك الارباح لاكن خلوا بالكوا الفترة الاوربيبة انتهت و ده مخالف للاستراتيجية
صباح الخير
ايه رايكم فى شكل الازواج دلوقتى ؟؟
صعود قوى قبل فتره اوروبا
و بيدل على اتجاه اليوم و فى نفس الوقت بيستهلك زخم الصعود
انا مشفتش كده اصلا عشان اقولكم مجرتهوش فى الطريقه
هل ممكن اى حد ينزل تقرير الفرص اليومى بتاع امبارح عشان انا مش هانزله لظروف خاصه
صباح الخير على الجميع ويوم موفق ان شاء الله
بص الطبيعى ان فتره اسيا بتكون صغيره جدا و تريند بسيط بندخل مع كسره
بي دلوقتى فى شراء و قوى جدا كمان فى فتره اسيا
فهل اوروبا هتكمل شراء مع انه عدا الرينج
و لا هاتبيع و يبقه عكس الاتجاه ؟
و لا تذبذب؟؟
و فى ال 3 حالا الامر لا يغرينى بالمتاجره الحقيقيه
الافضل محدش يدخل حقيقى بس هانطرح الفرص عادى جدا
اعتقد قريبا فرصة على بيع اليورو
طيب يا عم مصطفى ...
ولأمانة العرض ( على الديمو فقط )
هناك صفقة بيع لليورو من نقطة قريبة من اختبار الترند المكسور
البيع من سعر 1.3617
( مرفق الشارت )
أعيد وأكرر على الديمو فقط
والله ولي التوفيق ،،،