بص يا مصطفى اولا خطا انك حطيت التارجت 50 التارجت كان اقل من كده وانا قولت هنركز في الدخول بس دلوقتي .
بالنسبه لموضوع انو لما عكس وفعل الامر المعاكس حقق مكسب ده طبيعي ايوه لان المناطق اللي في الاخر بندخل من عندها سواء بيع او شراء دي مناطق بداية حركه في الباكتيست اللي عملتو كان في كل مره يضرب ستوب يعني يعني عند اختراق السعر للامر المعاكس بيتحرك جامد وبيجيب اهداف قويه ولكني كنت متحفظ في الباكتيست ومكنتش بدخل غير في فرصه وحده في اليوم ويا اما هدف او ستوب يضرب .

