حصيلة العام السابق 40.000 دولار ولله الحمد
هل هي محصلة جيدة ؟؟
؟؟؟؟؟
طبعا هتسألوني عن طريقتي في المتاجرة ؟؟؟
أمممممممممم
:mad_argue:
..
..
..
ومنعا للتشويق
طريقتي في المتاجرة فاشلة !!!!
هذا المبلغ هو راتبي من عملي + دخل من عمل اضافي
Printable View
حصيلة العام السابق 40.000 دولار ولله الحمد
هل هي محصلة جيدة ؟؟
؟؟؟؟؟
طبعا هتسألوني عن طريقتي في المتاجرة ؟؟؟
أمممممممممم
:mad_argue:
..
..
..
ومنعا للتشويق
طريقتي في المتاجرة فاشلة !!!!
هذا المبلغ هو راتبي من عملي + دخل من عمل اضافي
راتب سنوي ضعيف طبعا
اشتغل مهندس افضل
او افتحلك عياده
بالتوفيق
ضعيف و يشتغل مهندس :]....انا مهندس و راتبى السنوى 2000$
ربنا يزيدك يا باشا و يدى كل زملكاوى
ههههههه
الله يوفقك اخوي
لكن ماهي الحكمه والهدف من ان نعرف راتبك !!
راتبك ضعيف صاحبي الناس توصل 100000 دولار
هدا راتب جنرال في الجزائر ربنا يزيدك
محصلة جيدا لو كان راس مالك 10,000 دولار
ولكن سيئة لو كان راس مالك 500,000 دولار
بالتوفيق
انت علشان زملكاوى راتبك ضعيف .. انا اعرف واحد اهلاوى النسبة بين راتبة الى راتبك 6:1
كل سنة وانت طيب