النتائج 1 إلى 1 من 1
الموضوع: تخاريف سؤال
- 16-08-2011, 01:26 PM #1
تخاريف سؤال
تخاريف سؤال
على كيف الواد
مستني بيحضن في النبوت
مستني وخايف يفهم
بكره
يموت
لما بيرسم شجرة ورد
ومابتطرحش التوت
*************************
والليل بيتدارى على شط الوجع
خايف يبوح للأولياء
سر البدع
خايف يقول
علشان تعود القاهرة
لازم يموت
مليون جدع
*************************
وتفوت على الدايرة
اللي فيها معاد بكاك
تاخد نصيبك
تستنى دورك في الكفن
ويفوت زمن
وتموت كده من غير سؤال
ولا حتى عارف
ايه هيستناك هناك
*************************
فرحان بنفسك والقلم
مفتول كده بحرفين نغم
فاكر رسالتك دي هتوصل للعدم
فاكر بأن الناس هتستنى الغرام
والناس خلاص
ماعادتش تنطق غير نعم
*************************
لفيت بدور في البيوت
وببص في المترو
ما يمكن تتوجد
وبقت كده زي الحيتان
الميتة لما بتوصل للشطوط
لكني حالف من زمن
أني على اديكي هاموت
الأكثر زيارة
رد مع اقتباس