النتائج 1 إلى 2 من 2
- 06-05-2011, 01:45 AM #1
اشترك في البنك الجديد Vitrapay واحصل على25 $ بونص مجاني على حساب ذو مميزات VIP
باختصار شديد بنك اليكتروني اسمه Virtapay بيديك حساب تأسيسي وعليه 25دولارمجانا .. وبيديك 10 دولار على كل واحد بيشترك من خلالك
وبيديك حوافز تانيه عشان تعلن عنه
ولبقاء حسابك مفتوح تدخل على حسابك مرتين في الاسبوع
لينك السايت للاشتراك اهو
http://www.virtapay.com/r/khaledwahed
والشرح بالصور اهو


بعد الاشتراك وكده هتلاقي اللينك بتاعك اللي بتنشره للناس عشان اللي يدخل منه السايت يعرف انه مدعو منك

مصداقيه السايت مش متأكد منها (للأمانه)
ولكن
بالعقل كده هل شركه ( وبالأخص بنك )هيبدأ مشروعه بدعايا كاذبه ؟؟؟
هل انت خسران حاجه ؟؟؟؟
انت مش هاتدفع حاجه الموضوع مش هايكلفك غير ما لا يتعدى دقيقتين تلاته في اليوم
طب الشركه مستفيده ايه ؟؟
الشركه مستفيده ان الفلوس اللي كانت هاتدفعها في الدعايه هاتدفعها للعملاء بتوعها وهما يتولوا القيام بالدعايا ليها بقى
واديك وانت بتقرأ موضوعي شايف نتيجه صرفهم لفلوس الدعايه ديه
لو حد عنده اي استفسار مايتكسفش ويتفضل يسأل
نسألكم الدعاء
- 23-07-2011, 02:23 PM #2
تعديل واضافه
السايت مش بنك اليكتروني السايت بيوفر خدمات العرض والطلب الالكتروني
مثل الوسيط وغيره
واصبح الان الاشتراك لا بد ان يصحبه اكونت على الفيس بوك
بونص الاشتراك اصبح 100 $
بونص الريفرل اصبح 25 $
بدأت الشركه تتكلم عن امكانيه سحب الاموال اللي عليها كاش من اكثر من 3 شهور
وهو الخطوه القادمه لهم
اسف على الايجاز واللي عنده اي استفسار يتفضل
الأكثر زيارة
رد مع اقتباس