شوف آخر مشاركه للأخ مستر دولار في الصفحه السابقه
Printable View
لقيتها
يعني يوريكا ههههههه
بعدما فكرت كتير في كلام الأخ dawns_mist
أرجوا من الاخ مستر دولار التعديل على الاكسبيرت
ويحط لينا ستوب لوز بالدولار
السلام عليكم الاخت قمر هذا هو الاكسبرت المقصود
النسخ الخامسه: أكسبيرت التجارب لشخصي البسيط oops - إضغط هنا للتحميل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه هى النسخة اختى قمر 14
ايوه افتكرته
بس هاد مكانو مش هنا وانما في الموضوع الاصلي
لأنو مش مضاعفات
مع ذلك بجاوبك
انا ماعندي اعدادات ليها
جربتها مرة واحده على الحقيقي وتوقفت فورا
توقفت لأنو الاستاذ oops طلب مني عدم المخاطره
فهو للتجارب مثلما قال
فانا ماعرف اعمل اعدادات عشان اقدر افيدك
بجد سوورري
ولكن ممكن تسأل عن افضل الاعدادات من
الاخ سامو و الاخ ساري والاخ الحجاج والاخ مصطفى
هما فنانين في عمل احسن الاعدادات
ممكن عمل تعديل بسيط و هام على هذه النسخه oops_Multi V4.mq4
التعديل هو الخروج الذكى للامان : بمعنى الأكسبيرت يبدأ صفقاته بصفقه 0.01 و فى بعض الحالات يرتفع حجم الصفقات إلى ان يصل أنه يدخل بصفقه حجمها 0.05 هنا عايز أقول للأكسبيرت أول ما يصبح إجمالى رصيد صفقاتك بالموجب فى هذه العمله أخرج اغلق جميع صفقات العمله المفتوحه
تم إضافة التعديل المطلوب
USD_Max_Loss أقصى خسارة للحساب بالدولار بعدها يغلق جميع الصفقات ويتم كتابة الخسارة بالسالب
Percent_Max_Loss أقصى خسارة للحساب بالنسبة المئوية بعدها يغلق جميع الصفقات ويتم كتابة النسبة بالسالب مثل -5 تعني بعد خسارة 5% من الحساب
الخسارة تحسب لجميع الحساب وليس لكل نوع من الصفقات على حدى
تم إضافة هذا التعديل
Close_Equal_Lots مجموع لوت الصفقات المفتوحه إذا وصل لهذا الحد يغلق جميع الصفقات بمجرد تحقيق أي ربح محدد يتم التعامل
بانتظار النتائج من الاخوه