الموضوع للدكتور حسن واعتقد انه مشغول وسوف يعود للموضوع بإذن الله عما قريب
Printable View
الموضوع للدكتور حسن واعتقد انه مشغول وسوف يعود للموضوع بإذن الله عما قريب
السلام عليكم
باوند دولار
الملف المرفق 412846
تمام يا ريس
تمام يا استاذنا الكريم , ما اجمل شارتاتك
لو حضرتك ترجع الموضوع ده مرة تانية
للاسف الستوب ضرب , الحمد لله و متعوضه ان شاء الله
هو هيكون الوضع اه بعد كسر لو الموجو عند 7059
معوضة ان شاء الله فى الصفقات القادمة
تحياتى
تمام يا ريس ولا يهمك , انت اصلا معوضنا كتير مش لسه هتعوضنا :asvc:
بس يا ريت نهتم بالموضوع ده شويه يا ريس لان بجد ده اكتر موضوع بتعلم فيه من حضرتك ادخل امتى و اخرج امتى و احافظ على ربحى ازاى و كده
تحياتى يا معلمى الفاضل
ولا يهمك حبيب عيوننا :)