اكيد وانا لم اقل اننا سنشترى ابدا ههههههههه
بالعكس انا قصدى نتابعه لنصطاده ويتاكد لنا البيع
بالتوفيق ان شاء الله
Printable View
أخواني . . .
إيه احوالكم شكلكوا بتضحكوا
اليورو انتحر
يهبط اليورو اخوانى هبوط سريع بالباراشوت
الى 1.4070 لنتابع سويا
انا لو اعرف من اول ان النيوزلندي بطيئ ما كنت اتعرفت علي
يا شباب اعزروني على قلة مشاكراتي معاكم لظروف العمل المستمر معظم اليوم
لكن انا متابع توصياتكم وباستأنث بيها جدا في صفقاتي
وانا داخل معاكم في صفقه النيوزلني بيع من 7980
وداخل للأسف في اليورو بيع مع سعر 4065 وضرب بارشوتات لفوق وربنا يستر وميسوحناش معاه وقف الخساره عندي اغلاق 4 ساعات فوق 4150
انا بايع اليورو من1.4104
بسم الله الرحمن الرحيم
اعتذر للاخوه فلن اكون متواجد قرابة 5 او 6 ساعات لظروف سفر طويل . . .
ولكن ولله الحمد التوصيات ال3 الآن موجبة وجيدة حتى الان فاطلب ممن باع على التوصيه متابعتها ومتابعة ارقام الدخول التي دخلنا منها . . . ولو شعر بخيانة عظمى يغلقها
ومن باب الطمئنة اليورو لو صعد عنده 1.4150 سننتظره هناك لبيع عقد آخر
الدولار ين لو صعد . . . ممممم ده لو صعد مش هيعكس اكتر من 10 نقط هههههه
النيوزيلندي لو صعد اقصى صعود له على شارت الدايلي ومنذ 10 سنين كان فوق هذا المستوى بحوالي 100 او 150 نقطة فقط وهي الاستوب عندنا . . .
ولكن اقول اغلق لمن هو متخوف او متوتر او لايحب رؤية الموجب ينعكس الى سالب فليغلقها باي موجب قبل الانعكاس ويستريح أما اهداف الصفقات فهي واضحه لمن يريد الانتظار ...
واكرر هناك خبر للدولار هام الساعة 4 توقيت مصر تابعو الصفقات وقتها
اكرر لن اكون متواجد تابعوا صفقاتكم والله الموفق
الله معاك يادكتور رحله موفقه يارب
رحلة سعيدة تروح وترجع بالسلامة ان شاء الله
ترجع بالسلامة يا دكتور احنا متابعين تحياتى