[QUOTE=3ashekforex;2078351]ارى الشارتات عكس التوقعات
هل لا زالت تنصح بالمداولة لهذه الازواج اليوم؟
Printable View
هى وصلت لطيارات انت تبع القذافي ولا ايه ههههه
زنقة زنقة بيبت بيت دار دار هههههههههه
ماشي ياباشا ولا يهمك اناعامة فعلا بقية بعمل زيك بس الصراحة بشتغل على عملتين فقط كيبل وملكي خاصة ان الملكي محترم وهادى بطريقتك وبعدين بشوف افضل نقطة دخول بتحليلي الفني واحط اوامر معلقة واصحي الصبح زى دلوقتي اشوف وصل لايه وبعدين ادخل مرة تانية مع افتتاح انجلترا
وبالنسبة لعدم الدخول باوامر لانك غير متفرغ خلاص ولا يهمك
كفاية علينا انك بتتابع الموضوع يوميا ولا يهمك
الله يخليك يا معلم
والملكي للملكي
ألف مبروك
انا لسة بايع تخلل ؟
لسة فى تقاطع موفينجات 100 +20 اكسبونشال قرب عالنص ساعة
واغلاق حالى اسفلهم حاليا
ممكن يعيد اختبار معنديش اى مشكلة معاه ويرجع ينزل نزول كبير
بس كيومى كويس كهدف يومى للملكى
شوف حددنا الاتجاه بطريقتنا وبنحدد اماكن خروج فنى
او ممكن زمنى تتوقع الخروج قبل معاد خبر فلانى او افتتاح بورصة فلانية
صباحك عسل
اتخلل ازاى اتخلل انت هههههههه
لا بس اشطة انا شايف انه حيسافر فعلا لتحت خاصة لو الاخبار جت معاه بعد ساعة على الاسترليني
بس انا الصراحة بدخل على الملكي بدري شوية زى ما قولتلك بدخله مع افتتاح اليوم الجديد +تحليل فني لتحديد نقطة الدخول ولو هو مشعند نقطة الدخول ده او بعيد عنها شوية بحطله اوردر معلق وبصحي الصبح قبل انجلترا يالاقيه جاب الهدف او لسة زى النهاردة
وده طريقتي عليه كل يوم
وعملت الحوار ده برضوا امبارح مع الكيبل حطتله اوردر معلق عند 1.6190 شراء بستوب 1.6165 وهدف 1.6220 وفعلا صحيت الصبح لقيته فتح الاوردر المعلق وجاب الهدف
بس برضوا لقيته لعب شوية ونزل لغاية 1.6170 كان فضله 5 نقط ويضرب الستوب هى ده مشكلة الكيبل ممكن يضرب الستوب بسهولة وينزل تاني فى طريقك يغيزيك ويشتتك
اما الملكي هادى وعاقل
بس الصراحة عملة بنت ناس هههههههه
مهو انا بايع من اول اليوم
مع توقعنا بهبوط الزوج
بس الخروج لازم ندور لافضل مكان للخروج اساسى وفنى
فانا شايف انى افضل سايب البيع حاليا
خصوصا ان اخبار الكيبل جاية ان شاء الله ايجابى
واخبار اليورو سلبية
والزوج ممكن يعمل ان شاء الله نزول حلو
الملكى طول عمره ابن ناس
عاشق اخبار الاسترليني هبدته لتحت الحمد لله
بس اخبار اليور جت عكس المتوقع هبوط فمتهيالي الافضل تخرج دلوقتي
ولا ايه رايك
طيب ممتاز
بقولك ياباشا
عايز عملة تبقا نفس نظام الملكي كدة هادية ومملة كما يقال عليها
وياسلام لو تبقا اخبارها كلها الصبح زى الملكي مشالفجر بحيث اني اقدر من توقع الخبر ادخل اوردر بليل واصحي الصبح الاقيه جاب الهدف زى الملكي من غير ما يفضل يلعب
دولار ين
فرنك ين
استرالى نيوزيلندى
أى عملتين على قضيب واحد ينفعوا بس العبرة انك تستخرج انهو فيهم اقوى من التانى او اضعف من التانى يوميا
هتعمل نقط زى منته عاوز
رغم بطء معظم الأزواج اللى فوق