-
لماذا لاتقف اوروبا وامريكا مع ثورة الفلسطينين؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صحيت الصبح النهرده على خبر ((ارتفاع عدد القتلى في غزة مع مقتل أربعة نشطاء))طبعا الخبر احزنني جدا وخلاني اعمل الفيديو دا واسال السؤال ((لماذا لاتقف اوروبا وامريكا مع ثورة الفلسطينين؟)) ياريت تشوفو الفيديو عشان تفمهو وجهة نظري كامله ولو حد عنده رد عليا يريحني ويفهمني هبقى اكتر من سعيد
رابط مشاهدة الفيديو على يوتيوب
http://www.youtube.com/watch?v=JB6ENCF-lYw
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صحيت الصبح النهرده على خبر ((ارتفاع عدد القتلى في غزة مع مقتل أربعة نشطاء))طبعا الخبر احزنني جدا وخلاني اعمل الفيديو دا واسال السؤال ((لماذا لاتقف اوروبا وامريكا مع ثورة الفلسطينين؟)) ياريت تشوفو الفيديو عشان تفمهو وجهة نظري كامله ولو حد عنده رد عليا يريحني ويفهمني هبقى اكتر من سعيد
رابط مشاهدة الفيديو على يوتيوب
http://www.youtube.com/watch?v=JB6ENCF-lYw
mohamed alsheikh
https://forum.arabictrader.com/u33364.html
09-04-2011 06:44 PM
لماذا لاتقف اوروبا وامريكا مع ثورة الفلسطينين؟
https://forum.arabictrader.com/t120566.html
0