والله مش قادر أمسك نفسي من الضحك ياصحبي
النهردة عندي أجازة من الشغل وقاعد براقب السوق والتهريج إلي بيحصل فيه
عمال أبص للشموع ألاقي شموع طويلة ونماذج وفي الأخر كله في 10 بيب هههههههههه
والله مش قادر أمسك نفسي من الضحك ياصحبي
النهردة عندي أجازة من الشغل وقاعد براقب السوق والتهريج إلي بيحصل فيه
عمال أبص للشموع ألاقي شموع طويلة ونماذج وفي الأخر كله في 10 بيب هههههههههه
ابو ادم
صبح صبح :0016:
عايز رايك فى موضوع كدا
لو نفترض ان اليورو والباوند خلاص متشبعين ف البيع
وبكره السوق هيشد لفوق
تفتكر مين فيهم الى هتكون حركته اقوى ... دايما السيولة ع اليورو اكتر
بس الايام الى فاتت اليورو نايم ف الخط والباوند واخدها رايح جاى
وبعدين اليورو باوند غطى الجاب بتاعته النهارده
الملف المرفق 416412
من الاسعار الحالية 6450 لحد 6250
منطقه مهمه جدا جدا للباوند لو غطس تحتها هتبقى مشكله كبيره
monthly
الملف المرفق 416420
weekly
الملف المرفق 416421
الملف المرفق 416422
للى ناوى يخاطر بكره :0016:
6405 >>>>> 6370 >>>>> 6320
صباح الفل ياصحبى
انت جيب فى يوم زى النهارده الواحد مش هيلحق يهرش من كتر الاخبار وتقولى مين اسرع لو حصل صعود ياعن يصعوده بس
بس حركه اليورو غالبا هتبقا اقوى اتوقع ^_*
ههههه ياباشا انت تامرنى يوصلك لحد البيت كمان
صباح الفل حبيبى
يابنى خليك محضرر خير ههههههههههه
من مشاركه فاتت كنت متوقع الصعود ومشكلتك اي منهم اسرع ^_*
حبيبى ياعبد الله
الباوند
الملف المرفق 416428
يعنى مناطق مهمه الى عملها وقاع سابق شمعه دوجى بعد شمعه ابتلاعيه
انهارده فى فايده وشويه اخبار هامه اتمنى تكون لصالحنا
دلوقتى محتاجين نرجع تانى فوق ال 6550 علشان نشوف ال 6680 ووتها نشوف هنعمل ايه
والله اعلى واعلم
واحشني يا ابو آدم
والله زمان
الباوند لسه مجننك يا باشا ولا ايه ؟
اتوقع الباوند الى 16265 غدا والله اعلم
ربنا يستر
ااااااااااااااخر امل للباوند ........ ومن هنا تؤكل الكتف :0016:
الباوند تشبع فوق الفظيع على فريمات كبيرة الشهرى والاسبوعى ولامس موفنجات قويه اخرها هيكون عند 6245 قووووووووويه
يبقى من هنا اللو الحالى 6286 والرقم الى بعده على طول 6246 -6242
بس المشكله ان معظم الناس غرقانه مع اليورو :doh:
الملف المرفق 416560