الكيبل ده رخم اوى اوى يا ابو ادم
تصدق اليورو رغم غدره بس اهو بيتحرك عن الرخم ده
يعنى هو كل عمليه الواحد يقعد متدبس فيها بالشهور كده
الملف المرفق 349789
الكيبل ده رخم اوى اوى يا ابو ادم
تصدق اليورو رغم غدره بس اهو بيتحرك عن الرخم ده
يعنى هو كل عمليه الواحد يقعد متدبس فيها بالشهور كده
الملف المرفق 349789
^
يامسهل ياصحبى صراحه فى ملل غريب بالسوق
موظف حكومى بقا
الاسترالى دولار
الملف المرفق 349844
باذن الله السعر دلوقتى بيخبط فى ترند هابط ديلى مع فيبو 100 من اخر ويفا هابطه
طالما تحت ال 0490 ان شاء الله شايف انه بيع بهدف 0370
والله اعلى واعلم اختراق ال 0490 بشمعه واضحه مش حلو
والله اعلى واعلم
الحمد لله يا ابو ادم
لو الشمعه اغلقت اليوم على كده يبقى حلو اوى
واقعه من فوق المنور
ويستنوها تحت بالصاجات ههههههه
الشمعه دى سموها اليابانيين شمعه اللى وقعت ومحدش سمى عليها :0016:
الملف المرفق 349858
هل هذا نموذج رأس و كتفين سليم؟ و اذا سليم كيف يتم الدخل فيه و كيف يحدد الهدف و الستوب؟
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1354688719
لو تسمحلى ارد عليك يا اخى الكريم ، فهو يكون بعد كسر خط العنق عند 6085 تقريبا ، ولو مش رأس وكتفين ممكن نعتبره نموذج مستطيل ، والهدف تقريبا طول المستطيل يعنى حوالى 43 نقطه ، ده حسب معلوماتى البسيطه ، ولما ييجى ابو آدم اكيد يفيدنا اكتر يا باشا
تحياتى عزيزى ، وانا على فكره معجب جدا بالصوره الرمزيه بتاعتك بتدينى تفاؤل كبير :0016: ( دى دعابه وانا بحب اهزر مع الناس اللى بحبها من غير ما اعرفها :eh_s(7): )
بسم الله
النيوزلاندى دولار
الملف المرفق 350141
النيوزيلاندى دلوقتى على ترند هابط هو بيحاول يخترقه بس طالما لم يغلط بشكل واضح فوقيه على الديلى فان شاء الله
هبوط
بالارقام ان شاء الله الثبات تحت .8320-.8350
فهو عنده منطقه القمم والقيعان والفيبو 61 عند .8250 ثم .الترند الصاعد 8170
والله اعلى واعلم
^
حبيبى ربنا يكرمك
ازيك ياصحبى عامل ايه
معلش السوق انا عارف بقاله سنه باين مبهدلك ياله ربنا يعين ان شاء الله
رسمتك تمام ينفع ان شاء الله بس اتوقع دلوقتى اصبح دبل توب لانه ضرب الراس تقريبا
عامله الشكل بتاعك مظبوط وزى ماقالك ابو مهاب كسر خط العنق يكمل ان شاء الله
دلوقتى زى ماكلمنا بالشارت بتاع الباوند منطقه ال 6220 ثبات تحتيها فاللى الاهداف ان شاء الله
استاذي شو ؤأيك الان باليورو و الباوند دولار هلن هناك مزيد من الهبوط ام ارتداد لفوق و شكرا
والله ياغالى انا مع البيع
بكره الجمعه فى خبر الوظائف الشهرى وده مهم جدا وعيحرك السوق
وجهه نظرى انا الباوند تحت ال 6120 بيع واليورو اكلمنا على 3070-3090 بس لو طلع لل 3030 بفكر ازود بيع
منطقه ال 2970 دعم ممكن يخليه يصحح شويه ممكن تخليه يصحح لل 3030
والباوند 6060 ممكن تخليه يصحح ل 6120
انا لانى بايع مش هشترى بس لو طلع لمناطق التصحيح هبيع
مع الحذر من يوم الجمعه
والله اعلى واعلم
بسم الله
الباوند دولار
الملف المرفق 350276
من شويه طلع موشر الصناعى سلبى جدا اتوقع ان شاء الله السوق منتظر الاخبار بتاعت الوظائف ان شاء الله تطلع لصالح الهبوط وقتها هنشوف ان شاء الله العملات بتتدهول
الباوند باذن الله كسر قناه صاعده عند ال6060 طالما تحتيها باذن الله رايح لل 5990-5970
ده هدف على الاربع ساعات
اما انا فمنتظران شاء الله ال 5880 علشان اخلص من كل العقود
والله اعلى واعلم
السلام عليكم استاذي انا لدي هدج على الباوند هل تنصحني احرر الهدج و افتح البيع ام لا على الباوند و اليورو دولار ؟؟
وعليكم السلام ورحمه الله
اهلا ياغالى
السوق دلوقتى على دعم كنت بقول عند 5990-5970 دى مناطق قويه جدا
وفى بعد شويه خبر الاهم انهارده
فحسب الخبر هسوق هيتحرك
اما فنيا السوق كله على دعوم مينفع تبيع منها ننتظر ان شاء الله
على العموم انا هدف البيع بتاع الباوند 5880 فممكن لو نزلها تطلع من البيع ونشوف نطلع من الشراء فين
والله اعلى واعلم
وسورى على التاخير يوم الجمعه ببقا مش متواجد فمعلش