بسم الله
الملف المرفق 343885
الباوند دلوقتى طلع يعيد اختبار الترند المكسور وفيبو 100 وموفينج 50
بالنسبه ليا دخلت بيع بدل البيع الى طلعت منهم امبارح على 5970
خمس دقايق وفى اخبار امريكيه ودراجى وبالليل الفيدرالى ففى مراجيح ناخد بالنا
والله اعلى واعلم
بسم الله
الملف المرفق 343885
الباوند دلوقتى طلع يعيد اختبار الترند المكسور وفيبو 100 وموفينج 50
بالنسبه ليا دخلت بيع بدل البيع الى طلعت منهم امبارح على 5970
خمس دقايق وفى اخبار امريكيه ودراجى وبالليل الفيدرالى ففى مراجيح ناخد بالنا
والله اعلى واعلم
أبو أدم
ممكن أهداف الصفقه وأماكن التعزيز
وشكرا
مساء الفل اخوى
كل سنه وانت طيب
شوف ياغالى احنا عندنا بيع فى الاصل
شوف المشاركه دى
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2527092
اهدافى النهائى ان شاء الله 5770 بس فى قبليها مناطق انت ممكن تطلع منها 5970-5930-5880-5840 كلها مناطق محترمه
استوبك اغلاق الاسبوع فوق ال6090 بشمعه قويه
والله اعلى واعلم
خد بالك بس بكره عندنا ناتج اجمالى
شكرا ياأبو أدم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير وتقبل الله طاعاتكم
جعلكم الله من الرابحين في هذه الايام وكل الايام يارب
حبيبي ابو ادم كيفك طمني عنك يا غالي
جزاك الله عنا كل خير وبارك فيك وفي اهلك
حبيبي ابو ادم هذا المجنون جنني وخلاني امشي واحكي مع حالي بالشارع هههههههههههه
هو رايح لفين والعمل معاه ايه
بدي اغلبك معي ابو ادم تشوفلي هالمجنون ابن المجنونه ههههههههههه
وشكرا ليك يا غالي
صباح الخير
الله يكرمك اخوى
الناتج الاجمالى سبحان الله من سلبى لايجابيه رغم كل السلبيه فى اخبار الشهر ربنا يشفى الناس دى بجد
خلينا نشوف القمه الى عملها دى هيحافظ عليها ولا هيرجع تانى لل 6160-6170
وعليكم السلام ورحمه الله
حبيبى وانت بصحه وسلامه
ربنا يكرمك ياصحبى
اه الخبر بتاع الناتج الاجمالى طلع صدمه طبعا ايجابى فاكيد كل حاجه فيها استرلينى طلت
المهم شوف المشاركه دى بس لحد بالليل ارجع احدث الشارت ان شاء الله
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2525169
الثبات فوق ال 128.80 عينه هتبقا على ال 130
تحياتى ياباشا
كل سنه وانت طيب يا ابو آدم
عيد سعيد عليك وعلى الجميع
انا ملاحظ ان كل يوم خميس يكون فيه طلوع غبى بالشكل ده ( ما عدا الخميس اللى فات )
وسبب الطلوع مش الخبر بتاع الناتج الاجمالى اللى طلع ايجابى
السبب ان اخوك كل لما يبيع لازم يتعمل معاه كده سبحان الله
انا بفكر اشترى علشان ينزل واتورط تانى فى الشراء لمده 3 شهور اربعه شهور وبعد ما يطلع عينى ابيع وقتها علشان يطلع وهكذا دواليك دواليك ( حكايه العمر كله )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..
كل عام و أنتم بألف خير وتقبل الله منكم صالح الأعمال
:0010::0010::0010:
http://www6.0zz0.com/2012/10/25/09/501783355.gif
أخي العزيز أبو أدم
تكفى أفيدنا في حال المجنون الآن
لأن إذا وصل الى 132.00
يتمرجن حساب عيلة كاملة ..
حبيبى والله
ازيك ياصحبى
كل سنه وانت بصحه وسلامه
صراحه نتيجه الناتج الاجمالى صدمه
بس خير ان شاء الله انا بعت صراحه تانى خلينا نشوف ناوين على ايه
اما موضوع عاكس معاك فاانت لازم قبل ماتدخل صفقه تتصل بيا علشان مادخلش فى نفس اتجاهك
ههههههههه
خير ياصحبى
وعليكم السلام ورحمه الله
وانت طيب اخوى
منور المنتدى
حاضر اخوى هبص عليه دلوقتى ليك ولاخونا معاذ
بس اخوى انا مش عارف اشوف كويس صوره الحساب انت داخل 9 لوت استندر صح؟ والمتبقى 4 الف صح؟ لانى مش شايف كويس
بكل الاحوال كميه كتير على المبلغ المتبقى لو هتفكر لازم لان الخسائر كتير فامينفعش اقفل يبقا اى طلعه هتخسر الباقى
لازم مع اول تريحه تهدى الحساب على الاقل يبقا المرجن بتاعك اعلى بدل 132 يبقا 134 مثلا
هبصلك عليه حالا ياغالى عينى
ممكن تعمل كلك يمين وحفظ الصورة ..
ولك جزيل الشكر .. على سرعة الرد
بانتظارك
بسم الله
المجنون
الملف المرفق 343990
طبعا اغلاق الاسبوع الى فات كان يدعم الهبوط لانه كان محافظ على وجوده تحت الترند الهابط
لكن بما اان سوق بتاع تصريحات طلعت اليابان من اول الاسبوع انها ممكن تدخل والكلام ده فضعف الين وشد اى حاجه قدامهم لكن برضو استمر منطقه ال 127.80 الى هى الترد صامده
طبعا خبر الناتج بتاع الاسترلينى جه كمل على الليله بقا قدامنا تصريحات ضعف الين ونتيجه خبر شد الباوند فالنتيجه اختراق الى حصل ده
دلوقتى مخترق ترند هابط عند 127.80 بالاضافه لاخترق اخر قمه 128.80 ودى لو مارجعش تحتيها هيبقا قدامه حد القناه العلوى عند 130.30 الرقم ده الى قدامى دلوقتى ممكن يوقف اى صعود اختراقه صراه اتوقع هيبقا ليه زياره لل 131.80 دلوقتى انا راى ان لو نزل لمناطق ال 127.80 لازم نهدى من الكميه الى موجوده لانها ممكن دلوقتى تبقا نقطه شراء لحد مانشوف هيرجع يكسرها ولا لا اهم شى لا يخترق ال 130.30
وياريت بكره نشوف اغلاق تخت ال 128.80 اضعف الايمان
والله اعلى واعلم
وجنون السوق يوم الجمعه يبقا لصالح الهبوط
ربنا يكرمكم
الباوند بعد الناتج الاجمالى
الملف المرفق 344026
على الاربع ساعات قناه هابطه فيبو 161 من اخر ويفا دلوقتى منطقه ال 6160 مش مفروض يقفل اسبوع فوقيها طالما تحتيها هدف على الاربع ساعات 5880 ان شاء الله طبعا فى قبليها عوائق 6050-5990-5970 بس هدف النموذج 5880
اما هدفنا الاساى هو 5770 ثابت طالما السعر تحت 6310
والله اعلى واعلم
RBNZ could cut interest rates 'if needed'
البنك النيوزلاندى احتماليه خفض فايده ان لزم الامر
عمواميد نور على ازواج النيوزلاندى
..كل عام وانت بخير وبصحة اخي ابو أدم ..