مساء الخير
وصلنا لمنطقه ال 5550 وتقعل الشراء عندى
تحديث
الملف المرفق 328953
ده فريم ساعه مابعتمدش عليه اوى بس لان فى ترند على الاربع ساعات مخترق مش هيبان فنقلت على الفريم الاقل
دلوقتى فى ترند مخترق اغلاق يومى فوق ال 5550 ان شاء الله عن نفسى هدفى الاول 5640 ثم ان شاء الله 5700 وممكن ازيد بس نشوف
دلوقتى محتاجين ثبات السعر فوق ال 5520 ان شاء الله وعن نفسى بصفه عامه صمود ال 5460 -5480 وعدم اغلاق تحتها اسبوع يعنى الباوند ان شاء الله لل 5700 -5770
والله اعلى واعلم
دى وجهه نظرى قابله للخطا والصواب

