الملف المرفق 319716
طيب مين ممكن يجيب نسبة نجاح هذا ال double top
في عكس اتجاة الشمعة اليومية الى هابط بشكل مؤقت ؟
رغم انني اشوفة لن يتنازل عن 1.6250 كهاي شهري لهذا الشهر ؟
والله اعلم
صباح الخير
دى اخر وجهه نظر
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2394290
بالنسبه للاسترالى نزل حقق الهدف القريب وطلع تانى المهم مفيش جديد تفس التحليل مع مراعاه الاخبار التقيله بتاعت انهارده
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2394256
الاسترلينى طلع لمنطقه البيع بتاعتنا 6160 ونزل يعنى هو على الحدود مفيش حركه ربنا يهده انهارده عليه اخبار كتير ان شاء الله نوره تطلع منه وبعدين يتهد بس تخلى هدفها 6160-6180 اكتر من كدا مش هسمح ^_*
ربنا يوفق
تحديث المجنون
الملف المرفق 319756
ان شاء الله الزوج بيواجه دبل توب 131.70 بثبات تحت ال 131.00 هيبقا عنده تانى 130.20 اغلاق اسبوعى تحتها نرجع لاخر قاع
كمان فى منطقه بيع كويسه عند الوتد الصاعد تقريبا 132.30
والله اعلى واعلم
طبعا ده تحليل شارت نشوف يمكن الاخبار بكره ليها راى تانى
ربنا يستر
يامسهل
الناتج القومى الاجمالى بالسالب
السلام عليكم ورحمة الله
لاجديد على الكيبل مازلنا على آخر قراءة له
ولكن لدي معلومه غير مؤكده وصلتني من شخص يستخدم خدمات متقدمه لرويترز وبلومبيرج وهي انه هناك محاولات من بنوك آسيوية وسويسريه لشراء الكيبل مره اخرى من 1.6090/1.61 لاعادته الى 1.6150/1.6170 مجددا لذلك من معه بيع من المقاومه 1.6150/1.6180 يؤمن عقوده بما يراه مناسبا
واكرر المعلومة ليست مؤكده ولكن للاحتياط فقط لااكثر وعموما إن فشل في العودة فوق 1.61/1.6130 فله عوده مبدئيا الى 1.6040/1.600 التي ذكرناها سابقا وتتاكد بكسر 1.6060 باذن الله
والله المستعان وولي التوفيق