1 مرفق
رد:متابعة للبورصات العربيــــــــــــــــــة فنيا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan massoud
تمام يا ريس الله ينور
هو فى الحقيقة مفيش مثلث اصلا
كل ما فى الامر انه بعد ما انهى الدافعة الصاعدة عمل قمة جديدة بموجة B من فلاتة ممتدة
تحياتى
تمام برضه ياريس بس هل ممكن ان تتكون a فى اقل من يومين اى ان درجتها ساعات وتتكون b و c فى اسابيع
2 مرفق
رد:متابعة للبورصات العربيــــــــــــــــــة فنيا
السلام عليكم مهندس حسن وكل عام وانت بخير
مارايك فى هذا الترقيم التصحيحيى للشمس للاسكان خاصه ان هذه الموجه الصاعده من قاع يونيو المفترض ان تكون حافزه c من زجزاج لانه موجه a كانت ليدنج دايجونال كما اتفقت حضرتك مع الاستاذ اليوت مسبقا وجزاك الله كل خير
1 مرفق
رد:متابعة للبورصات العربيــــــــــــــــــة فنيا
السلام عليكم مهندس حسن
لى سؤال خاص بترقيم الموجات التاريخيه فى سهم الدوليه للمحاصيل السهم بياناته غير واضحه على يسار الصوره ومش عارف ابدا ترقيم المربع الاسود منين ؟ خاصه ان الموجه الهابطه التى انتهت من عده اشهر لم تكسر القاع السابق