الله ينور يا ريس
معنى كلامك ان هدفك فى الهبوط تحت 4000 نقطة الا اذا حصل راننج فلات
Printable View
السوق السعودي جزاك الله خير
السلام عليكم
السوق السعودى لا يزال يستهدف الحد السفلى للقناه الصاعدة عند حوالى 6250 نقطة
و قد يصل اليه مباشرة أو يسلك الطريق الموضح فى الشارت التالى
تحياتى
الملف المرفق 341493
جزاك الله خير ورحم الله والديك . استاذ حسن
وربنا يخليك استاذ في التحليل ماشالله
متابع لك وبقوة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعجز الكلمات عن التعبير عن الشكر والتقدير لك يا بشمهندس حسن
بالفعل وصل السهم الي مستوي 76
أرجوا تحديث تحليل السهم
وهل تتذكر سهم إعمار أخي الكريم هذا السهم وصل الي مستوي 3.76
أرجوا تحديث تحليل إعمار ايضا وجعل الله مجهودك هذا في ميزان حسناتك ان شاء الله
الشكر لله اخى ابو حمزة
سهم اكتتاب الكويت طالما يتحرك داخل هذه القناه الهابطة الحمراء يبقى الشراء سيكون اما باختراق 82.00 لاعلى أو انتظار الهبوط الى 74 و الشراء عندها مع ستوب قريب اسفلها
اهداف الشراء فى الحاتلين
هدف اول 97.00
هدف ثانى 110
تحياتى
الملف المرفق 341644
النفط استاذ حسن
السلام عليكم
https://forum.arabictrader.com/t137271-3.html
ماذا عن سهم إعمار
بارك الله فيك يا بشمهندس حسن
السلام عليكم
اهلا بيك ابو حمزة
سهم اعمار دبى
على المدى القصير
يبدو من احجام التداول انه انهى موجة C من تصحيح ABC و يتاكد ذلك بالاغلاق مرة اخرى اسفل منطقة 3.5
و الشراء سيكون عند الهبوط للحد السفلى للقناه الصاعدة أو فى حالة اختراقها لاعلى مباشرة
على المدى الطويل لا يزال يتحرك فى منطقة عرضية ستنتهى بانفجار قوى لاعلى لذلك يجب استغلال الهبوط القادم فى الشراء
تحياتى
الملف المرفق 345619
كل الشكر والتقدير لك يا بشمهندس حسن
وجعلة الله في ميزان حسناتك
السلام عليكم
استفسار الى متابعى البورصة المصرية
ما هذا الفوليوم الموجود فى الشمعة المشار اليها
هل هو خطأ فى البيانات
ام هو صفقة
ام هو حقيقى ؟؟؟
الملف المرفق 345994
السلام عليكم ورحمه الله
اهلا بشمهندس حسن ايوه كده ياريت دايما تكون معنا فى السوق المصرى لان حضرتك الوحيد اللى دايما توقعات حضرتك بتكون صحيحه
طيب انا مش عارفه الاجابه والله بس ممكن حضرتك تغششنى الاجابه وانا اقولها واكتبها
طيب هو حضرتك بتسئل سؤال ام حضرتك عايز تعرف اجابه السؤال
على العموم فى كلتا الحالتيين ياريت تحليل السوق المصرى وتقول راى حضرتك فيه صعود ام هبوط
جزاك الله خير وبارك الله فيك