حرام عليكم يا شباب
انتم متابعيين كل الاسبوع
و جايين وقت التحرك للسوق
و تختفوا
Printable View
حرام عليكم يا شباب
انتم متابعيين كل الاسبوع
و جايين وقت التحرك للسوق
و تختفوا
معلش يا اسلام
و الله لسه فاتح
الا نقطه الدخول كانت فين :) يمكن نلحق :(
الحمد لله
ربحنا الصفقه اول ربح في الورشه
ان حاطت الاوامر من الاول يا اخ اسلام من اول لما حطيت مشاركتي الاوي اشتريت من سعر 3160 وكان هدفي عند 3270 وتحقق والحمد لله دخلت بعقد مضاعف للعقد اللي خسر اول الاسبوع
ودلوقتي انا دخلت بيع بعقد خفيف من سعر 1.3310 بهدف 1,3250 عشان استفيد من الارتداد مع وقف اغلاق 4 ساعات فوق مستوي 1.3350 وربنا يسهل
لا نقطه الدخول كانت بعيده قوي
احنا دخلنا من سعر 3160 وكان الهدف 110 نقطه والوقف 60 نقطه والسعر تخطى الهدف ووصل ل 3320
انا اقترح اننا ندخل بعقد بيع خفيف من مستوى 1.3300 ونعززه لو وصل لمستوى 1.3600 بوقف كامل فوق 1,3700 وديه صفقه استثمار ممكن تاخد اسبوعين ونجني منها 300 نقطه بهدف عند 1.3000
لااااااااااااا
حظى وحش انى ماكنتش موجود عشان نسجلها على الحساب :(
بس نقطه دخول اسلام كام ؟؟
صعود جنوني لليورو حوالي 240 نقطه اليوم فقط للاسف انا متابعتش الاخبار حد عارف ايه الخبر اللي حرك اليورو بالشكل دا
واضح ان اسلام جاله اكتئاب :)
بس قولنا بس على نقطه دخولك و تارجتك عشان نحسب الصفقه كسبت كام :)
معلش مكنت موجود عشان اسجلها
لا هو حاليا اما تبيع وتعزز بيع واما تتركه نهائي لحد ميبانله صاحب
بس انا شايف انه صعد 400 نقطه في يومين وستحيل ميصححش منهم 100 نقطه هبوط على الاقل الا لو حد يعرف خبر هيأثر على اليورو على المدى الطويل ويغيرله اتجاهه
دخولنا كان 1.3160 والخروج عند 1.3270 تقريبا 110 نقطه والوقف كان 60 نقطه ودا نفس دخول اسلام تقريبا فرق نقاط قليله
السلام عليكم
يا شباب معلش كنت والله مستنيكم من ساعة
انا معاكم
انا دخلت من 3171
و لسه ما اغلقت
هنزل شارت للستوب لوز
بالنسبة للبيع الان
طبعا انا ضده
مش لأنه خطأ
لكن لأنى مش هبيع غير لما السعر يبقى تحت السحابة
هههههههههه
الايشموكو له قواعد انا مش هخالفها
المهم
انا شايف انه الصفقة غدا ممكن تحقق ارتفاع اكتر
فى اخبار وحشة عن الدولار
كمان الايشموكو بيقول انه اقرب مقاومة عند
1.34
الشارت