رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
انا كنت داخل5 سنت بس المشكلة ان الشركة الى انا شغال معاها المضاعفة فيها 1:100 يعنى مش هقدر اضاعف فى التبريد بعد كدة ، انا ممكن ابدأ ب 2 سنت لحد مالحساب يكبر شوية ، ومعاك يمعلم للنهاية ، وفعلا توصياتك زى الفل بس متسبناش انتا بعد كدة هههههه .
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
استمر اخي الغالي وجزاك الله كل الخير
متابع معك ان شاء الله
الفوركس يتطلب ادارة راس مال وصبر وبالاخر الرزق بيد رب العباد والحمد لله
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
ممكن اخي توضح لي وضعية يورو ين كفريم يومي هبوط ولا صعود
مع الشكر الجزيل سلفا
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibnbaghdad
ممكن اخي توضح لي وضعية يورو ين كفريم يومي هبوط ولا صعود
مع الشكر الجزيل سلفا
اخى الغالى انا نزلت توصية اول امس عليه
كانت بيع 111.88
وهدفها عند 111.08
وطلعنا على 20 نقطه
واليوم جابت الهدف
تابعنى يوميا ولو فرصه يومى انا بنزلها مع افتتاح السوق
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon
انا كنت داخل5 سنت بس المشكلة ان الشركة الى انا شغال معاها المضاعفة فيها 1:100 يعنى مش هقدر اضاعف فى التبريد بعد كدة ، انا ممكن ابدأ ب 2 سنت لحد مالحساب يكبر شوية ، ومعاك يمعلم للنهاية ، وفعلا توصياتك زى الفل بس متسبناش انتا بعد كدة هههههه .
يامانون دى مش من طبيعتى الهرووووووووووب
انا وضحت طريقتى والشغل غليها انه اى نزول او طلوع بيرد لازم لازم حركه تصحيحيه
انا شركتى رافعه 1.500
لو عندك 1.100
يبقى ادخل اقل
وسيب السوق يخبط يقلب
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
انا دلوقت رجعلي راس مالي بعد نزلة امبارح في الباوند
الحمدلله ربح يضيع ولا خسارة تيجي
ايه رايك نتمسك فيه ولسه في فرصة طلوع ولا نطلع وتشوف لينا توصية حلوة زيك :asvc:
يعطيك العافية
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
الباوند الان غير معروف
ممكن ينزل 1.5490
وممكن يطلع 1.5800
ننتظر وانتظروا توصيه
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
هل تنتظر وصول الكيبل للمقاومة القادمة
وكم هي المقاومة القادمة بالضبط ؟؟
وشكرا
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
أنا معـــاك إن شــــاء الله يا أحلى زملكاوى قابلته... والحمــــد لله كســـبان بفضــل الله ثم بتوصـــياتك الجمــــيلة...
ومعـــاك بإذن الله لغـــاية ما نحقق المـــليون أو لغــاية الزمـــالك ما ياخد الدورى... (تفتكـــر أيهمـــا أقرب):0016::0016::0016::0021:
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
الزمالك ياخد الدوري الاول و بعدين نكمل المليون براحتنا الدوري في المئوية طعم تاني في انتظار اقرب توصية ممكن
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
معلش ياكبير عايز اسألك على حاجة عشان عايز افتح حساب جديد للتوصيات بتاعتك بس ب 500$ ، والشركة هيكون الرافعة فيها 1:400 واقل عقد 10 سنت .
السؤال : انتا كاتب فى أول الموضوع الى حسابة 500$ هيبدأ اول دخول ب 10 سنت ، انتا قصدك يدخل فى زوج واحد يعنى مثلا الكيبل ، ولا ينفع يدخل كل التوصيات الى انتا بتحطها يعنى مثلا يور ومجنون وكيبل وكل واحد ابدأ فية ب 10 سنت ؟
معلش عايز بس افهم النقطة دى كويس قبل مفتح الحساب عشان ميحصلشى معايا الى حصل لانى دخلت وانا مش فاهم ، والله عارف انى تقلت عليك وقرفتك ، بس استحملنى اخوك الصغير ، او الكبير ههههههههه احسن تطلع اصغر منى
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SamasemoBeeta1974
أنا معـــاك إن شــــاء الله يا أحلى زملكاوى قابلته... والحمــــد لله كســـبان بفضــل الله ثم بتوصـــياتك الجمــــيلة...
ومعـــاك بإذن الله لغـــاية ما نحقق المـــليون أو لغــاية الزمـــالك ما ياخد الدورى... (تفتكـــر أيهمـــا أقرب):0016::0016::0016::0021:
طبعا الزمالك اقرب ياسماسيمو
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon
معلش ياكبير عايز اسألك على حاجة عشان عايز افتح حساب جديد للتوصيات بتاعتك بس ب 500$ ، والشركة هيكون الرافعة فيها 1:400 واقل عقد 10 سنت .
السؤال : انتا كاتب فى أول الموضوع الى حسابة 500$ هيبدأ اول دخول ب 10 سنت ، انتا قصدك يدخل فى زوج واحد يعنى مثلا الكيبل ، ولا ينفع يدخل كل التوصيات الى انتا بتحطها يعنى مثلا يور ومجنون وكيبل وكل واحد ابدأ فية ب 10 سنت ؟
معلش عايز بس افهم النقطة دى كويس قبل مفتح الحساب عشان ميحصلشى معايا الى حصل لانى دخلت وانا مش فاهم ، والله عارف انى تقلت عليك وقرفتك ، بس استحملنى اخوك الصغير ، او الكبير ههههههههه احسن تطلع اصغر منى
على فكره انا محددتش اى مبلغ ولا سعر النفطه
علشان كل واحد يدخل على قد حسابه وادارة راس المال
مش لازم تدخل كل الازواج علشان التبريد نعمل حسابه
يعنى اعمل نسبه وتناسب يعنى ممكن تدخل على زوجين
النقطه 10 سنت
والله الموفق
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon
معلش ياكبير عايز اسألك على حاجة عشان عايز افتح حساب جديد للتوصيات بتاعتك بس ب 500$ ، والشركة هيكون الرافعة فيها 1:400 واقل عقد 10 سنت .
السؤال : انتا كاتب فى أول الموضوع الى حسابة 500$ هيبدأ اول دخول ب 10 سنت ، انتا قصدك يدخل فى زوج واحد يعنى مثلا الكيبل ، ولا ينفع يدخل كل التوصيات الى انتا بتحطها يعنى مثلا يور ومجنون وكيبل وكل واحد ابدأ فية ب 10 سنت ؟
معلش عايز بس افهم النقطة دى كويس قبل مفتح الحساب عشان ميحصلشى معايا الى حصل لانى دخلت وانا مش فاهم ، والله عارف انى تقلت عليك وقرفتك ، بس استحملنى اخوك الصغير ، او الكبير ههههههههه احسن تطلع اصغر منى
على فكره انا محددتش اى مبلغ ولا سعر النفطه
علشان كل واحد يدخل على قد حسابه وادارة راس المال
مش لازم تدخل كل الازواج علشان التبريد نعمل حسابه
يعنى اعمل نسبه وتناسب يعنى ممكن تدخل على زوجين
النقطه 10 سنت
والله الموفق
رد: ارباح الاسترلينى ولا صفقه خاسره بعون الله
اخوانى تنويه
من الممكن ان ندخل شراء الساعه 12 على الافتتاح وهتكون توصيه على فريم اليومى
على الكييييييييييييييييييييييييييييييييبل