مساء الفل ابو ادم
تتوقع منطقة البيع لليورو ين من فين ؟
اخوك دايخ سبع دوخات معاه يخرب بيت اليابانيين علي بيت الصينيين
ههههههههههههههههه
Printable View
مساء الفل ابو ادم
تتوقع منطقة البيع لليورو ين من فين ؟
اخوك دايخ سبع دوخات معاه يخرب بيت اليابانيين علي بيت الصينيين
ههههههههههههههههه
[]مساء الفل ياغالى
صراحه انا مش فاهم انا كل ماببص عليه اشوف 100 بيب هاى جديد
المشكله فى التصريحات وسياسه الوزاره الجديده الشارت هنا ملوش لازمه لحد مانشوف الاخ عايز الين ضعيف لفين
لكن فنيا شوف
الملف المرفق 352427
عنده ال 113.80 فيبو261 وشوف منطقه قمم وقيعان سابقه يارب تصمد لان بعد كدا هيزور ال 115.40 عند الترند الهابط
صراحه لازم يبطلوتصريحات تضعف الين علشان يقف
ربنا معاكو بجد اكترمن 2000 بيب على ازواج الين كتير من غير تصحيح
ربنا يستر
تسلم يا غالي وان شاء الله يمسك بريك
بعد اذن اخونا ابو ادم
اخوي سبيعي انت ما تقرأ اخبار العملات
LDP’s Ishiba: Japan must keep yen at 85 to 90 vs $
اليابان تريد ان يكون سعر الدولار ين بين 85 الى 90
المصدر رويترز
عموما شوف الين 85.82 اذا ثبتت بكون في مجال لهبوط ازواج الين
وشكله السوق اخذ كلامهم بجد هذي المرة
الله يوفقك ياغالى
ان شاء الله ينهدو
ياباشا ورشتك
منور ياصحبى
وفعلا الى بيحصل بالين هزار
بس شوف الخبر ده وماشابها ممكن يقوه من الين غصب عنهم
*********************888
Reid says 'It looks like' U.S. will go over fiscal cliff
بيقولك عدم توافر امكانيات للوصول لحل والحياه ضلمه
http://www.forexfactory.com/news.php?do=news&id=402340
بالتوفيق يا استاذ ابو ادم , مجهود اكثر من رائع صراحة
ياريت حضرتك تشرفيني فالموضوع ده
https://forum.arabictrader.com/t160307.html
دي فرصتنا لانهاء الجدل عن وجود الربح فالسوق و اعطاء امل للمبتدئين و وضع علامة فارقة في تاريخ المنتديات
تمام اخوي ابو ادم
وانا متوقع اللعبة اللي بتحصل الان على اليورو والباوند علشان هيك خرجت من الشراء
والان الناس رح تتعلق شراء يورو ين ومجنون وتلكود في الاخير
اهلا ياباشا
حاضر هشوف الموضوع ياغالى
تامرنى
الله ينور ياصحبي
وده الى عمال اقوله شوف التصريح يطلع واليورو على مقاومه فاصله بين اختراق وصعود وبيع
التصريح بيبقا متخزن وبيطلع بوقت مناسب هما شيفينه
عايز اقولك التصريحات دى هترفع الين غصب عن اليابان
ان شاء الله خير ياباشا
وصلنا لل 3280 وطلع التصريح نزل السوق
ربنا يسهل
بكره هيبقا يوم مراجيح مولد النبى
ربنا يكرم الجميع
تسلم يا ابو ادم باشا يا استاذي العزيز
موفق ديما يا غالي
^
الله يخليك يااحمد
****************************
U.S. House said to plan 6:30 p.m. session on Dec. 30
مجلس النواب الامريكى هيجتمع الاحد 30 ديسمبر
يعنى فتحه السوق بعد االاجازه بجاب اكيد
بص الموضوع انهم كانه هياجلو الاجتماع بعد الاجازه وده حاجه مش تمام
دلوقتى قاله لا هيبقا يوم 30 وده يعتبر اداهم امل شويه
لكن طبعا منعرفش هيطلعو بايه هل هيبقا فى اتفاق بعد كل التصريحات السلبيه دى
ولا برضو هيخنلفو
فالنتيجه هتظهر بعد الاجتماع
الصعود الى حصل دلوقتى ده نتيجه وجود شويه امل بتقديم الاجتماع ليس اكتر
^
ياباشا ربنا يخليك
جمعه مباركه عليك وعلى الجميع
*****************************************
رئيس وزراه اليابان بيقول انهم هيدخله لو صعود كبير او انخفاض كبير للين عن طريق المضاربات
ههههههههههه ده لسه واخد باله ماشاء الله نبيه جدا
ان شاء الله الين هيستفاد من الكلام ده
شباب اليوم هيكون خطر جدا واضح من اوله اغلاق سنوى وغير كدا فى جابات اكيد مع فتح الاسواق ومينفعش يتحط استوب لان الاستوب ملوش اى لازم مع اغلاقات السوق
فنصيحه اى موجب يتقفل قبل الاغلاق ولو فى حد متقل على الحساب يحاول ياخد اكشن لشويه اوردرات تحسب للجابات او اى حاجه بالاجازه
والله اعلى واعلم
تسلم حبيبي ابو ادم والعاشق
هل نفضل متمسكين بالبيع قبل الاغلاقات ونا عارف ان
الافتتاح يوم الاثنين بقابات طبعا اليورو ين بتكلم عنه