رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
ألف مبروك يا أبو آدم ليك وليا وللمشترين اللهم ربي لك الحمد والشكر :hands:
تسدق النت مبارح كان مقطوع وماكنتش في الحفلة الجميلة دي :asvc:
انا لما شفت الصعود القوي ده قلت أكيد السويسري إتدخل :doh:
على العموم أنا فهمت منك إنك شايف اليورو للبيع :mad_argue: مش هقلك حاجة غير ماتبعش إلا لما تشوف إغلاقات سلبية ترضيك خدها نصيحة من أخوك اليورو حاليا فوق الموفينج 200 على الأربع ساعات :eh_s(7):
وربنا يوفق الجميع بايع ومشتري :hands:
2 مرفق
رد:[تحليل فني]~®§(دعوة عامة لمناقشة اليورو دولار الي أين ؟ فرص يومية وسوينج )§®¤*~
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو
الله يبارك فيك ياباشا
انت عامل ايه؟
ربنا يخليك تسلم حبيبى والله
ربنا يوفقنا جميعا
وعليكم السلام ورحمه الله
ازيك ياصحبى عامل ايه
ربنا يكون فى عونكم ياغالى وان شاء الله الغمه دى تتزاح فى اقرب وقت ربنا ينصركم
ربنا يبارك فيك ومبروك عليك كمان انا عارف انك معايا شارى
ياصحبى شوف تحليلى الاخير كويس اطلع تلت مشاركات وركز ياعم :0006: هههههههه
انا بقول اليورو رايح لل 2820- ثم 2940 وهبيع من هناك
ولو نزل لل 2550-2500 هشترى فين بقا سيره الهبوط الى جبتها
لكن على المستوى المتوسط ايوه اليورو هابط طالما لم يغلق اسبوع فوق ال 3000
وعلى المستوى العام اليورو هابط طالما تحت ال 3300 فاكرها ؟
والله اعلى واعلم
انت ياصحبى شايف صعودك لحد فين؟
لا والله ياباشا مركز معاك كويس وانا ماكنتش عايز انزل نظرتي عشان ماحدش يتلخبط وقلت ماتبعش غير لما تشوف إغلاقات ترضيك :drive1:
بالنسبالي عشان إنت سألتني مرتين :0016: أنا شايف اليورو حيصحح للهبوط ده كله وإن الترند ده حيتم إختراقه كفاية عليه بقى :asvc:
والحد الأدنى بإذن الله 50%
الملف المرفق 329523
طبعا بدري على الكلام ده لكن أنا كده بحب احدد الموجة بالكامل وبعدين جواها باخد إلى ربنا بيقسمهولي :)
إن شاء الله الصعود بيتأكد بإختراق القمة 2740 مع إنه متأكد إن شاء الله من زمان فاكر المشاركة دي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب هدف
لكن انا عيني على القناة دي لو إخترقها بإذن الله مسك طريق جديد :hands:
الملف المرفق 326945
والله اعلى وأعلم
:0021:
الملف المرفق 329525
وربنا يوفقك الجميع يارب دايما في فرصة للبائع والمشتري مع بعض :boxing: