خير ان شاء الله يا ابو ادم
والله يبارك فيك ياكبير
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله
تحياتي للجميع وتمنياتي بالتوفيق دائما
اخي العزيز ابو آدم شفت لك شارت للاندكس على الاربع ساعات اعتقد مارسمته
هو نموذج وتد صاعد تم كسر حده السفلي اذا كان كذلك سيكون داعم باذن الله
للاهداف التي تنتظرها والحذر واجب ياصاحبي :0021:
الشكر والتقدير موصول للجميع ؛
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
تعديل خططي تم الخروج حالا عند سعر 2910 نظرا لوجود احتمال للانعكاس فبارك الله فيما رزق 41 نقطة وخليني فى الامان افضل
اهلا وسهلا بصديقى العزيز
عامل ايه الاول
صراحه مش فاهم اخوى يعنى ايه مارسمته
بس شوف معايا كدا
انا كنت ناوى انتظر اغلاق اليوم بس شوف معايا ولو فى تطور نشوف
الدولار ديلى
الملف المرفق 304366
الدولار 4 ساعات
الملف المرفق 304367
يورو ديلى
الملف المرفق 304368
يورو 4 ساعات
الملف المرفق 304369
كنت منتظر اغلاق اليوم علشان نشوف بس مش مشكله مع اغلاق لو فى جديد نكلم
انت بقا تقصد ايه ياصحبى ايه الى مارسمته معلش
اهلا ومرحبا اخي العزيز ابو آدم انا بخير ولله الحمد تسلم على السؤال
----------------
تسلم على هذا المجهود المميز ياصاحبي
شوف ياغالي شارت الاريع ساعات الاندكس الموجود في مشاركتك
كسر وتد صاعد وهذا يدعم هبوط الاندكس على الاقل لتحقيق هدف
النموذج والمفترض يكون هناك وتد هابط على اليورو اربع ساعات تم اختراقه لاعلى
سامحني ليس امامي شارت بس شوف هذا قصدي الموجود على اندكس 4ساعات:
دايما بخير ياصحبى ومنتظرنيك زى الاول
اه فهمتك ياباشا بص
النموذج ده انا راسمه قبل الكسر لتحت وكان الهدف الاول 80.50 وحققه الحمد لله فمستنى اغلاق اليوم تحتها وصراحه ربط الاربع ساعات بالديلى لو كسر على الديلى كمان هيسهلنا لهدف ان شاء الله 79.50
كمان اليورو متوافق على الشارت معاه
يامسهل بس يغلق اليوم فوق ال 2870 وقتها منطقه ال 2820-2770 هتبقا فرصه شراء محترمه
الخوف كله من يوم الجمعه صراحه المستخبى بيبان والمراجيح ووكالات التصنيف تبتدى رزالتها ههههه خير ياصحبى ان شاء الله قولى صحيح انت عملت زى وطلقت الباوند ين وله لسه شغال فيه؟
اتوقع لليورو دولار صعود على خلال الاشهر القادمة
إذا ما أغلق هذا الأسبوع على هذا الشكل
فهو للصعود حالياً اليورو دولار عند 1.2900
تسلم ياغالي والموضوع متألق بمجهودك الرائع وايضا المشاركات المتميزة
للاعضاء الكرام المشاركين
تمام هذا كان قصدي من المشاركة الاولى انك كنت راسمه قبل الكسر
واتفق معاك تماما فيما في كل ما ذكرته بس انتبه ياصاحبي وانت ادرى بالاساسي ممكن
يكون ساركوزي في المصيف ويعمله معاه لقاء عن السر وسبب اخفاء اسم مولوده
الجديد واثناء اللقاء يرمي كلمه عن اليورو يقلب السوق :18:
----------------------
لسه شغال ياصاحبي في الباوند ين ده حبيبي :0021:
الله يسلمك اخوى
اه وانا هنسا الجمعه الى فاتت ربنا يهدهم يارب
بص اخبار امريكا الى بعد ساعه يارب تساعدنا لانى صراحه خايف من بكره لانهم لمحو لخفض تصنيف ايطاليا امبارح ياخوفى ينفذو بكره
ربنا يستر يارب
ربنا معاك فى المجنون انا مستنى مناطق ال 115 ويمكن اشتريه لانى بتهيالى مناطق ال 114 مش هتكسر فيه دلوقتى وانت عارف المركزى اليابانى
بالتوفيق اخوى وبقولك تانى منتظرينك ياباشا
صحيح معاك حق الجمعه الماضيه كانت قوية فعلا
اخبار امريكا ممكن تساعد قليلا بس من جهة تخفيض تصنيف ايطاليا هو قادم ولاشك
اولا بودار الفشل في تنفيذ سياسة التقشف خفض عجز الموازنة الخ + انه وكالات التصنيف
في بيانها الاسبوع الماضي قالت صراحة انه سيتم تخفيض تصنيف عدة دول اوروبية تباعا
ومن هذه الدول لاشك ايطاليا وهذا الكلام كان موجود على رويترز وشاهدته على بلومبيرج
طبعا لايعني هذا ان التخفيض لابد غدا وانما متوقع قريبا جدا.
المجنون انا الان اتاجر فيه بطريقة مختلفه عن الاول. ولكن منتظر موجة صعود كبيره
فعلا قبل هبوط عميق يصل الى ارقام ربما منتصف العام يكون 104
بالتوفيق ياصاحبي وباذن الله قريبا سيكون هناك جديد في مشاركاتي :0021:
الف الف مبروك ياباشا
الحمد لله على كل شى ياله روح بقا على المذاكره ربنا يوفقك ياجميل
اه ماانا بقا خايف ينكدو علينا قبل الاغلاق ربنا يستر نشوف بكره
الدولار ين يوم يعمل لو جديد او قرب اللو هشترى مجنون علشان اليابان عينها على الدولار ين وربنا يسهل وقتها هيبقا هدفى 125 شايفها نقطه محترمه
تحياتى ياغالى منتظرينك
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الاخ ابو ادم
مبارك عليك وعلى الاخوه المشترين هذا الصعود الرائع
تحديث وجه النطر السابقه
بعد ان فشل الدولار بالثبات فوق 80.84 وحقق ثبات تحت 80.60 ارى والله اعلم ان
الدولار يستهدف 79.68 وقد يصل الى 79.36 كنا ترى في الشارت التالي
وعليكم السلام ورحمه الله
ربنا يباركلك اخوى وان شاء الله يكمل للاخر ويارب تكون استفدت ياغالى
شوف بقا المشاركه دى مع اخونا محمد انا فعلا شايف الدولار 79.50 وياسلام لو اليوم اغلق تحت ال 80.50
اتفضل
https://forum.arabictrader.com/t1089...ml#post2306620
وبرضو نشوف الاخبار الى هتطلع بعد ربع ساعه