قصدى لخصه احد الاخوة
فى مشاركة سابقة بيقول لا الشارى ربحان
ولا البايع ربحان فعلا بقت كوكتيل فى الخلاط
واحلى حاجة تصريحات دراجى ميكس والعكس
فى نفس الوقت
Printable View
دعم 3825 جيد باذن الله
والله اعلم
يارب يبدأ الصعود ونشوف
3850-3860
كاثبات حسن نية من السعر لاكمال الصعود
يارب
لا حول ولا قوة الا بالله
الدعم 3825 لم يصمد
ربنا يستر من مراجيح يوم الجمعة
هما الاخوة فين النهاردة
محدش بيشارك ليه !!!
الملف المرفق 406659
أطن ان منطقه 1.3775 هي منطقة الدعم
صديقي ابو ادم
صحيح اني خرجت من اليورو
لكني لست خارج السوق
اللي حدث باليورو بالامس حدث مثله بالفرنك
عملية ضرب استوبات وتذبذب عالي وقت الاخبار
انا عادتا كما قلت لك سابقا لا استخدم الستوب الثابت
لكني اضطررت بالامس ان استخدمه
بسبب كثرة العقود عندي وهذا خطئي لاني خرجت عن الاداره السليمه لراس المال لاول مره وخوفا من ضياع راس المال وقت اخبار الامس
وللاسف ضرب استوب الفرنك عندي عند 8710
وقد كانت الضربه ثقيله علي
واللي قهرني اكثر انو بعد ما ضربلي الستوب طار اكثر من 100نقطه
هذا الموقف لم يحصل معي من ثلاث شهور
صدقني اذا قلت لك اني من ثلاث اشهر لم واغلق ولا صفقه على خساره تذكر
لا استطيع ان اقول غير
قدر الله وما شاء فعل
وان شاء الله حعوضها
مساء الخير ياشباب
جمعه مباركه ان شاء الله
اليورو ان شاء الله ممكن نخفف شويه كمان عند 3750
وهنبيع ان شاء الله 3880
معلش بالليل بتابع معاكم
ازيك يادكتور
معلش ياصحبى
يوم الجمعه انا بره البيت عند الاهل مش متابع اوى
البركه فيك والشباب
وان شاء الله تطلع على خير
حبيبى والله ياصحبى
ربنا يعوض عليك
والله ده انا كنت ببص فى الفرنك واقول كويس يعوضك الكندى
ياله قدر الله وماشاء فعل
ربنا يوفقك حبيبى وارجع بالليل بنكلم ان شاء الله