حتى انتوا كمان يا دكتور بتطلعوا حملات زى بتوع المباحث :0016:
انا داخلك مخصوص اقولك خلى بالك لما لقيتك بتقول انك شارى
وحديثك مفعم بالأمل فى الوصول لرقم 1.4000 بما انك مشغول
فى الكورونا
ازيك يا ابو ادم
Printable View
اغلاق اليوم هيكون مهم اذا اغلقة بنموذج بن بار احتمال يهبط الى 1.3810 على الاقل باذن الله
http://www7.0zz0.com/2014/05/01/17/329779576.png
http://www7.0zz0.com/2014/05/01/17/480612664.png
مساء الخير
فرصة بيع اليورو بسعر السوق هدف 1.3830 وستوب 1.3950
ربي يرزق الجميع
تحياتي
مساء الفل ياشباب
تقريبا انهارده كنت فنى تكييفات ههههه
واقف من الصبح مع الناس علشان التكييفات
المهم اخونا السفير الحمد لله السوق مارداش يزعلو اهو ^_*
هرجع ارد عليكم ان شاء الله شويه بس
اهلا ياباشا
والله الكورونا ده لازمه اكثر من مجرد حملات وبس للقضاء عليه
العملية في الضياع خالص
حتى الاصابات بين الاطباء وفيه وفيات حصلت
ربنا يعافيك ويعافي السامعين
عموما
انا شايف اليورو عمل اغلاق ايجابي كمان النهاردة فوق خط الترند المكسور
عالله يثبت فوقيه
عشان نشوف ارقام شمالية باذن الله
اعتقد حتى العجلة بتاعت جان بتقول كدة !!
حذكرها بعدين في حال تحققت الارقام باذن الله
والله اعلم
http://i59.tinypic.com/qzkz1t.jpg
بالتوفيق
حبيبى والله انا اسف جدا لسه شايف مشاركتك
جزانا الله وياك ياغالى
يعنى بص هو انهارده كدا خلص على الجاب ولسه محافظ على مستويات ال 3880-3910 القمه السابقه
بكره الجمعه والوظايف ليها كلمه مهمه مع اغلاق شمعه همر مقلوب
ربنا يكرم
صباحو ياصديقى
ان شاء الله خير اغلاق كويس مش بطال
همر مقلوب من على مقاومه بكره نشوف شمعه محترمه بس نشوف الوظايف كما المتوقع
ان شاء الله
حبيبى ياصحبى
ربنا يخليك
انا تمام الحمد لله
وكويس شايفك معايا فى الهبوط
ياهلا اهلا
ازيك ياغالى
تقريبا انا راسم نفس تحليلك بالصفحه السابقه
متفق معاك وممكن جدا نشوف وظايف ايجابيه تساعدنا بشمعه محترمه مع الهمر دى
ربنا يكرم
منور حبيبى
مساء الفل
ايوه كدا اختى
ربنا يوفق ان شاء الله
ياباشا الى انت عايزه عايزه لل4000 عيونى ليك
انت تامر ياصحبى
جمعه مباركه حبيبى
بكره انت عارف الجمعه يعنى مراجيح وطبعا الوظائف هتخلى فى دلع
ربنا يوفقنا جميعا
احمدك يا الله واشكر فضلك
الصراحه كنت مرعوب
لكن ربك فرجها والحمد لله
ابو ادم واقف فى المنطقه يقلق ولا يكمل باذن الله ويكسر 13800
الحمد لله
ذلك من فضل ربي