رد: توصيات البركه من الله
ياجماعة حد يسد الهبوط دة بقي انا اتخنقت لا حولا ولا قوة الا بالله
رد: توصيات البركه من الله
لو حد يعرف اجتماع لجنه الفدرالي اليوم في صالح الدولا ولا لا ياريت يقول
رد: توصيات البركه من الله
انا هقوم انام ياريت تطمنا ياستاذ شيراز على حالة السوق
رد: توصيات البركه من الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romastar
ياجماعة حد يسد الهبوط دة بقي انا اتخنقت لا حولا ولا قوة الا بالله
اصبر ياخي الخبر باقي عليه حوالي ساعه وربع
والإغلاق حق الشمعه اربع ساعات الساعه 11
ان شاء الله تنقلب الموازين وبالنسبه للهبوط عملت اكثر من مره هيدج وجاب الهدف بس الحين وقف واخاف يعاكس الهيدج
رد: توصيات البركه من الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاي أخضر
اصبر ياخي الخبر باقي عليه حوالي ساعه وربع
والإغلاق حق الشمعه اربع ساعات الساعه 11
ان شاء الله تنقلب الموازين وبالنسبه للهبوط عملت اكثر من مره هيدج وجاب الهدف بس الحين وقف واخاف يعاكس الهيدج
ما هو خبر الفدرالي اقصد المتوقع فيه
رد: توصيات البركه من الله
بيقولوا انه لصالح الدولار ولاحول ولا قوة الا بالله
رد: توصيات البركه من الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بن عمراان
بيقولوا انه لصالح الدولار ولاحول ولا قوة الا بالله
طب عرفت منين اخي الكريم لان كده الوضع هيبقي في التراوة
رد: توصيات البركه من الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بن عمراان
بيقولوا انه لصالح الدولار ولاحول ولا قوة الا بالله
ان شاء الله يعكس التوقعات وتنقلب الصفقة في صالحنا بس انتو اذكرواااا الله واكثروا من الاستغفاااار
وحتى لو كان في صالح الدولار يعني راح يعكس شويا ويرجع اهم شيء انو احنا نشيل الخوف من قلوبنا
رد: توصيات البركه من الله
يا جماااعه الخوف = ضياع الرصيد
اتركوه لان لو بينزل مش حينزل شي كبير بعد هذا الهبوط
صلوا عالنبي بس
رد: توصيات البركه من الله
الحمد لله، والصلاة والسلام على رسول الله، أما بعد،
فعن أنس بن مالك -رضي الله عنه- أن رسول الله -صلى الله عليه وسلم- قال لفاطمة -رضي الله عنها-: (ما يمنعك أن تسمعي ما أوصيك به أن تقولي إذا أصبحت وإذا أمسيت: يا حي يا قيوم برحمتك أستغيث أصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين) رواه النسائي في السنن الكبرى والحاكم والبزار، وحسنه الألباني.
معنى ألفاظ الحديث:
(يا حي): يا دائم البقاء.
(يا قيوم): أي القائم على شئون خلقه.
(أصلح لي شأني كله): أي أصلح لي حالي وأمري.
(لا تكلني إلى نفسي): لا تتركني إلى نفسي.
(طرفة عين): لحظة ولمحة.
رد: توصيات البركه من الله
حد يعبرني ويقولى الخبر تأثيره ايه المتوقع
دلوقتي اليورو والباوند اتنفخو هبوط
وفى نفس الوقت خبر قوى على الدولار-جيد للعمله
يعني ايه بقا الافلام دي !!!!!!!
رد: توصيات البركه من الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrgamal
طب عرفت منين اخي الكريم لان كده الوضع هيبقي في التراوة
ياخى والله ى اخبار بتقول ان سياسة بتاعت الاحتياط هتستمر وده فى مصلحة الدولار ولاكن ابشروا اخوانى
لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا هو مولنا وعليه توكلنا ابشروا
رد: توصيات البركه من الله
علية الصلاة والسلام عندك حق حتى لو حصل حاجة مش هتبقي جامدة مفرقتش كتير بس كلنا عندنا امل ان الاحوال تتقلب شوية وادعو ان الدولار يتهد شوية
رد: توصيات البركه من الله
عد ثبات التنين عند 3380 يرب مينزلها تانى
رد: توصيات البركه من الله