رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamalekna
الله عليك يابورسعيدى ياجامد ربنا يوفقك
بس المشكله انى ببقى نايم فى الوقت ده بتاع توصية الخروف
حبيب قلبي ده احنا نيجي نصحيك ونوقف الدبح لما تيجي بس انت قولي مواعيدك امتى
والف مبروك ياحبيبي الورشه الجميله اللي انت عاملها
وربنا يوفقك واسالك الدعاء
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lala6
الرجاء الرد و شـــــــــــــــتكرا
اسف على التاخير في الرد لاني لم اكن امام الجهاز
بالنسبه لخطوط فيبوناتشي فهي ترسم في اتجاه الترند سواء هابط او صاعد ولو حضرتك قراتي المشاركات السابقه وكنت اوضحت السبب لاستخدامي الفيبوناتشي من اتجاه واحد بسبب عدم وجود خط 76,4 في معظم البرامج الميتا تريدر وهي نفسها خط 23,6 بمعنى ان نقوم بتحديد مناطق البيع والشراء وتكون اما تحت خط 23 للشراء او فوق خط 76 للبيع
وسواء هذا او ذاك ولقد شرح لنا اخ فاضل كيفية اضافة خط 76 الى خطوط فيبوناتشي وتم العمل بالشكل الصحيح والطبيعي
والمهم هو تحديدك لمناطق البيع والشراء وبالممارسه لن تحتاجي اليها وستكون عينك هي المؤشر الاول اللتي تستطيعين الاعتماد عليها في اتخاذ قرار البيع او الشراء
والفريم الذي اعمل عليه هو فريم الساعه بمقارنته بفريم 4ساعات لتاكيد صحة الاتجاه
والله الموفق وارجو ان تتابعي معنا واي استفسار انا موجود ولا تؤاخذيني ان تاخرت بالرد لاني لا الازم النت ولكني بعد وضع الاوامر الخاصه بالعمل اترك النت لبعض الوقت
تحياتي لكي واسالك الدعاء
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
جازاك الله الف خير استاذنا الفاضل
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masterofkimo
ما شاء الله عليك انا قولت اجرب وادخل معاك فى التوصيه وبصراحه ذهلت من ارتفاع السعر الى هذه الدرجه مثلما قلت بالظبط بس للأسف انا كنت فى الشارع وكنت عامل ستوب بروفيت عند 13 نقطه بس وياريت تقوللى لو دلوقتى ادخل بيع احسن ولا شرا ولا يفضل استنى شويه؟
وشكرا جدا بجد مره ثانيه وربنا يكرمك يا رب
ياحبيب قلبي التوصيات كتير ولكني باخاف على الناس يدخلو فيها بدون مراعاة لراس مالهم واي هزه يقفل معاهم مارجن والجايات احلى واجمل
لكن ممكن انزل توصيات يوميه تحصل فيها على الاقل 400 نقطه يوميا ولكن اضمن منين ان الناس تراعي راسمالها وماتندفعش بشيء من الطمع لتحقيق ارباح كتير وتضرب مارجن؟
علشان كده باضع توصيه او اتنين
لكن التوصيات موجوده في كل وقت واللي عايز توصيه الوقتي انا جاهز بس اطلبو
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
استاذ ابو العربى تعتقد اليورو حبصحح ولا لسه او بالاحرى الدولار نزوله مش طبيعى
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey
ياحبيب قلبي التوصيات كتير ولكني باخاف على الناس يدخلو فيها بدون مراعاة لراس مالهم واي هزه يقفل معاهم مارجن والجايات احلى واجمل
لكن ممكن انزل توصيات يوميه تحصل فيها على الاقل 400 نقطه يوميا ولكن اضمن منين ان الناس تراعي راسمالها وماتندفعش بشيء من الطمع لتحقيق ارباح كتير وتضرب مارجن؟
علشان كده باضع توصيه او اتنين
لكن التوصيات موجوده في كل وقت واللي عايز توصيه الوقتي انا جاهز بس اطلبو
انا نفسى احقق 500 نقطه فى اسبوع دى امنيه حياتى اصلا وانا معاك فى اى توصيه وانا مطمئن وربنا هيوفقك ان شاء الله :)
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كتكوت
استاذ ابو العربى تعتقد اليورو حبصحح ولا لسه او بالاحرى الدولار نزوله مش طبيعى
ياحبيب قلبي احنا ممكن ننتظر شويه لان في نقطة مقاومه قويه عند1.3422 فاذا تم اختراقها سيواصل الصعود واذا ارتد سيهبط الى نقطة الدعم 1,3272 كمرحله اولى
واحب اذكرك انه توجد نقطة مقاومه ولكنها ضعيفه عند 1,3400
والله اعلى واعلم
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
شاكر لك ردك الكريم
فى انتطار توصياتك
بارك الله فيك و قى علمك
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
انا مشترى الباوند من عند 5862 اقفل الصفقه ولا هيزيد ان شاء الله وارجو الرد سريعا معلش عشان متردد
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
بسم الله الرزاق الكريم
بيع باوند دولار @1,5860
هدف @1,5800
تعزيز@1,5945
وبالتوفيق للجميع
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masterofkimo
انا مشترى الباوند من عند 5862 اقفل الصفقه ولا هيزيد ان شاء الله وارجو الرد سريعا معلش عشان متردد
اسف على التاخير في الرد لسبب اني لا اتواجد امام النت طوال اليوم واعتقد الرد وصلك من التوصيه واكيد انت حققت ارباح
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
بسم الله الرزلق الكريم
بيع يورو دولار من سعر @1,3388
هدف @ 1,3333
تعزيز @1,3455
وبالتوفيق للجميع
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey
بسم الله الرزاق الكريم
بيع باوند دولار @1,5860
هدف @1,5800
تعزيز@1,5945
وبالتوفيق للجميع
حبيبى يا ابوحميد القلوب عند بعضها
انا منزل توصيه عند سعر
1.5862
هدف 50 نقطه
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
بسم الله الرزاق الكريم
شراء دولار فرنك من سعر @0,9679
هدف @0,9734
تعزيز @0,9530
وبالتوفيق ان شاء الله
رد: توصيات اقوى استراتيجيه لجمع الارباح وبدون مخاطر بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه ال
صباحك ورد استاذ ابو العربى