انا محمل بالباوند على 955
ومافيه وصعود يقولك جامد انشاء الله هدفه 6400
هذي المره بشعبط فيه
Printable View
انا محمل بالباوند على 955
ومافيه وصعود يقولك جامد انشاء الله هدفه 6400
هذي المره بشعبط فيه
بعت الدولار ين من8158
الباوند الان مقاومته 5991
انا منتظره يكسر مقاومة النصف ساعة.....وقت ما قلتلي لحقته من 955 كانت المقاومه 6003 يعني ما كان كاسر بعد
الان شريته على 6003
بالتوفيق يا اخوي .....
وان شاء الباوند هذا الاسبوع واسبوع القادم ما يفكر يرجع تحت 1.6000 ...
حشتريه تاني اذا نزل لل 5986
والدولار ين بعته تاني على 8165
وكمان مره عل 5978
دعمه الان على 5988 و 5978
الين للبيع الان من 8165