طب نقراها ونجربها على الديمو وبعد كدا يكون لينا كلام
ومتنساش نتاقبل على صفقة الاسترليني القادمه ان شاء لله قريبا في خلال ايام توقعي ان فيها مش اقل من 200 ل 300 نقطه للي هيركب الاتجاه في الوقت الصح
Printable View
طب نقراها ونجربها على الديمو وبعد كدا يكون لينا كلام
ومتنساش نتاقبل على صفقة الاسترليني القادمه ان شاء لله قريبا في خلال ايام توقعي ان فيها مش اقل من 200 ل 300 نقطه للي هيركب الاتجاه في الوقت الصح
ودي ادري ليه يقولون انهياااااااار الكيبل ههع
:016:
هلا و غلا اخي ابو عادل :asvc:
لا و الله ما كنت معكم في الباص
بس غريبة انك ما شفتني ، انا كنت علي الطريق علشان اساعد في حركة الباص بسرعة :0023::0023::0023:
https://forum.arabictrader.com/uploa..._u16638913.jpg
:eh_s(7):
هههههههههههههه ما انتبهت يمكن علشاني لاهي بأكل الكيبل
https://forum.arabictrader.com/uploa...47_ym%20ym.gif
ماشاء الله تبارك الله
الف مبروك ياابوعادل
ابو عادل شلونك يالغالي
قاعد أشوف الباوند تشارت اسبوعي و قاعد أحاول أطبق عليه طريقة ديمارك
فهل التشارت صحيح و الهدف معقول؟
مشكور حبيب قلبي ابو عادل
طيب افضل فريم للدخول حسب طريقة ديمارك للسوينجات اي فريم؟
لا خلا ولا عدم يا ابو عادل
الحين ودي ارسم لي خطه لدخول السوينقات وابي اعرف شلون لو تكرمت
يعني مثلا اشوف التشارت الأسبوعي و احدد فبه الأهداف للترند العام بعدها انتقل لليومي و احدد نقاط دخول و بعدها انتقل لل 4 ساعات و اشوف اللي يطابق نقاط اليومي و إذا انتقلت للساعه آخذ منه دقة نقطة الدخول فهل هالطريقه جيده؟
طيب بعدها نقول حددنا نقاط الدخول و أخوك قلبه ميت و ما عنده مشكله يشوف المارجن كول يعني ذباح ادخل ب 30% على 3 صفقات هل أجني ارباح كل 30% من الهدف ولا انتظر لغاية نهاية الهدف و لا شلون بالظبط
يا ريت يالغالي لو تفتح موضوع لفن إدارة السوينقات بطريقة ديمارك او إذا بتجاوب بهالموضوع براحتك